گردشگری و توریسم

سمن‌های بوشهر مدیریت برق استان را در اجرای طرح برق امید یاری کنند

محمد مظفری روز چهارشنبه در نشست  با سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر گفت: موفقیت هیچ طرحی در کشور  بدون مشارکت مردم تضمین نمی‌شود و عقیم می‌ماند.

وی اضافه کرد: امروز سازمان‌های مردم نهاد در کنار دولت باید برای اجرای طرح‌های مهم اجتماعی، اقتصادی و زیربنایی تلاش کنند و تشویق  مردم برای حفظ ذخایر ملی وظیفه همه ما است و همه باید در این زمینه همکاری کنند.

مظفری اظهار کرد: سمن‌ها به عنوان حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان وظیفه مهمی بر عهده دارند و پایش وضعیت عمومی جامعه و انتقال خواسته‌های مردم به مدیران از مهمترین وظایف آنهاست.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر ادامه داد: نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها، مشورت در بهبود وضعیت موجود و کمک به اجرای طرح‌های مهم استانی از جمله وظایف سازمان‌های مردم نهاد است که باید  در بین سمن‌ها جدی گرفته شود.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت بسیار بالای سمن‌های استان برای اجرای طرح‌های استانی بهره‌ ببرند.

مظفری یادآوری کرد: با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، بسیاری از سمن‌ها، توانمندی لازم را به منظور ایفای نقش مؤثرتر، پررنگ‌تر و به مراتب بالاتر درحل و برطرف کردن مسایل و مشکلات جامعه در کنار دولت و سازمان‌ها و نهادهای دولتی به‌دست آورده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح برق امید در کشور ویژه مشترکان خانگی، خواستار همراهی سازمان‌های مردم نهاد برای معرفی این طرح به مردم شد.

اردشیر مذکوری افزود: با اجرای طرح برق امید مشترکان خانگی که کمتر سه هزار کیلوات در ماه مصرف کنند از بخشش صد درصدی  بهای برق برخوردار می‌شوند.