گردشگری و توریسم

سرپرست استانداری خراسان رضوی بر آمادگی برای برگزاری انتخابات تاکید کرد

حسن جعفری عصر دوشنبه در جلسه مدیران ستادی استان خراسان رضوی با اشاره به فرارسیدن ایام پایانی ماه صفر افزود: باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فرهنگ عاشورا را تداوم دهیم.

وی از وفاق و همدلی میان مدیران استانی خبر داد و گفت: فعالیت، کار و تلاش در حوزه استانداری با قوت و قدرت ادامه دارد.

سرپرست استانداری خراسان رضوی به لزوم وقف خدمت از سوی مدیران استانی تاکید کرد و ادامه داد: ما در جنگ اقتصادی بوده و نه در لفظ که در عمل با مشکلات متعدد روبرو هستیم و باید شاهد تلاش حداکثری در مقابل فشار حداکثری دشمنان باشیم.

وی با تاکید بر لزوم کمک همه جانبه در جبهه جنگ اقتصادی گفت: طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی استان که بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری شکل گرفته است باید با جدیت ادامه پیدا کند.

جعفری به اجرا و پیگیری سایر پروژه‌های استان تاکید کرد و افزود: برنامه‌ریزی برای برخورد با سوء استفاده کنندگان در حوزه کارهای اساسی و توجه به نهضت خدمات‌رسانی باید مدنظر قرار گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی نیز با اشاره به اعتبار اختصاص یافته به دهیاری‌ها گفت: در نیمه اول سال جاری حدود ۷۶۰ میلیارد ریال به حساب دهیاری‌ها واریز شده است.

مهدی سالیانی افزود: تاکنون برای بیش از ۲ هزار روستا مجوز دفاتر صادر شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی نیز بر لزوم ارائه گزارش با اعداد و ارقام تاکید کرد و گفت: روند قبلی باید به صورت جدی ادامه پیدا کند.

علی رسولیان با قدردانی از معاونین و مدیران استانی افزود: ریل‌گذاری درستی تاکنون صورت گرفته است و وظیفه ما ادامه این مسیر است.