گردشگری و توریسم

نماینده قزوین در مجلس: اعتماد مردم، سرمایه خدمت کمیته امداد به محرومان است 

به گزارش ایرنا، لطف الله سیاهکلی روز شنبه با حضور در پایگاه مرکزی شور عاطفه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، بیان کرد: نام کمیته امداد با نام امام خمینی (ره) قرین است چون این نهاد با تأسی به اندیشه‌های الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی تأسیس شد.
سیاهکلی مرادی خاطرنشان کرد: امروز کمیته امداد امام (ره) با خدمات صادقانه خود به منبع و مرجع مطمئنی برای خدمت به محرومان تبدیل شده است از این رو مردم با اطمینان خاطر می‌توانند کمک‌های خود به نیازمندان را از طریق این نهاد اهدا کنند.
وی ادامه داد: این کمیته تأسیس شد تا راه پیامبر اکرم و ائمه اطهار(ع) را ادامه دهد و کمک و یاری به نیازمندان و محرومان را سرلوحه کار خود قرار دهد.
نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خدمت به نیازمندان، یک تکلیف اساسی و کلیدی برای هر انسانی در جامعه است چون از شاخصه‌های انسانیت توجه به یکدیگر و رسیدگی به همنوعان در همه اوقات به خصوص در مواقع دشواری‌ها و سختی‌ها است.
وی یادآور شد: خدمت به محرمان و نیازمندان وظیفه‌ای است که به قشر یا عده خاصی مربوط نیست و همه باید در این زمینه گام برداریم.
جشن عاطفه‌ها از ۲۲ شهریورماه در قزوین آغاز شده و هزار و ۳۲۰ پایگاه آن از روز پنجشنبه ۲۷ شهریور به صورت ویژه در قزوین شروع به فعالیت کرده‌اند.
هم اکنون سه هزار و ۵۷۳ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان قزوین هستند که ۲ هزار نفر از آنان به گوشی هوشمند و تبلت نیاز دارند.