گردشگری و توریسم

ترامپ:همچون داعش، کرونا را شکست می‌دهیم!

دونالد ترامپ روز جمعه در نشست خبری روزانه که با موضوع کرونا برگزار می‌شود، به مساله واکسن برای این بیماری اشاره کرد و افزود: ما سه شرکت بزرگ داریم که از ابتدای ویروس چین(کرونا) بسیار خوب عمل کردند.

وی ادامه داد: همه کشورها دانستند که اولویت برتر ما باید پیشرفت واکسن در سریع‌ترین حالت ممکن باید باشد تا زندگی به حالت عادی بازگردد. این واکسن موفق نه تنها جان میلیون‌ها نفر را نجات می‌دهد، به محدودیت‌ها هم پایان می‌دهد.

رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: سه واکسن در مرحله نهایی هستند در حالیکه نظریه‌های ضد واکسن جو بایدن، زندگی زیادی را در معرض خطر قرار می‌دهد و آنها تنها به خطر مسایل سیاسی این کار را انجام می‌دهند.این خیلی احمقانه است.

ترامپ مدعی شد: این بخشی از جنگ آنها در تلاش برای بی اعتبار ساختن واکسنی است که اکنون می‌دانیم داشتن آن، بسیار ضروری است. ما به زودی آن را اعلام خواهیم کرد. در مدت ۲۴ ساعت از زمان اعلام هم توزیع آن آغاز خواهد شد.

وی اظهار کرد: پیش از پایان سال حداقل ۱۰۰ میلیون دز واکسن تولید خواهیم کرد و احتمالاً خیلی بیشتر از آن؛ صدها میلیون دز هر ماه در دسترس خواهد بود و انتظار داریم تا آوریل واکسن کافی برای هر آمریکایی داشته باشیم.

رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه با اتکا به ارتش، توزیع واکسن بسیار سریع‌تر از حد انتظار انجام خواهد شد، گفت: در یک مدت زمان کوتاه با واکسن موثر و ایمن، ویروس را شکست خواهیم داد، همانگونه که ارتش ما با داعش برخورد کرد.

خبر در حال تکمیل است