گردشگری و توریسم

امام جمعه بوشهر: عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با اسرائیل محکوم به شکست است

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه روز جمعه اعلام کرد: مردم مسلمان جهان اسلام حساب خیانت سران این کشورها را با مردم شان جدا می‌دانند و به زودی آن سران خیانتکار سزای این خیانت و سفاهت سیاسی خود را خواهند دید.

وی بیان کرد: امروز سران جهان استکبار با تمام توان به جهان اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران فشارهای گوناگون و همه‌جانبه تحمیل کرده و می‌کند و به دنبال شکست و براندازی نظام مقدس اسلامی ایران و تسلیم جهان اسلام هستند اما ایران انقلابی با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و صبر و مقاومت مردم عزیز تمام آن سختی‌ها و فشارهای بی‌سابقه جهان استکبار به سرکردگی آمریکا و  رژیم صهیونیستی را خنثی و به زودی در پرتو این صبر و استقامت پیروزی نهایی به دست خواهد آمد.

صفایی بوشهری با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور هشت‌سال ایمان، مقاومت، ولایت مداری و مجاهدت است بی تردید یاد و خاطره شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان عزیز هیچگاه از این سرزمین فراموش نخواهد شد.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: دفاع مقدس مدرسه ای برای تمام مسئولان نظام جمهوری اسلامی است که باید با تمام وجود در خدمت اسلام، ایران و مردم عزیز باشند و حضور در مسند قدرت را فرصتی برای خدمت دانسته و به خدمات صادقانه بپردازند.

صفایی بوشهری گفت: توسعه و تجهیز بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های استان در شرایط کنونی که با شیوع بیماری کرونا روبرو هستیم ضروری است.

وی ادامه داد: از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت دفاع در مورد بیمارستان‌های نظامی و سازمان تامین اجتماعی تقاضا می‌شود هر چه سریع‌تر به توسعه و تجهیز به‌ روز بیمارستان‌های موجود در استان بپردازند تا مشکلات درمانی پیش رو برطرف و کادر بهداشت و درمان بتوانند به خوبی به خدمت بپردازند.

امام جمعه بوشهر از تلاش‌های ارزشمند و ماندگار کادر درمان بیمارستان‌های استان بوشهر در مدیریت و درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا تقدیر کرد.

صفایی بوشهری برضرورت توجه مسئولان استان به طرح‌های با اولویت خاص مانند راه آهن تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود با تلاش جهادی مسئولان بودجه این پروژه عظیم و سایر پروژه‌های نیمه تمام استان تامین و مورد بهره برداری قرار گیرد تا زمینه پیشرفت و اشتغال جوانان فراهم شود.

وی  گفت: از تمام نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی، خیریه ها و خیران انتظار می‌رود در عرصه خدمت به دانش آموزان بی بضاعت و تامین امور آموزشی آنها به ویژه تهیه دستگاه‌های گیرنده فضای مجازی آموزشی، بسته های نوشت افزار، لباس و کیف و کفش همکاری داشته باشند.