گردشگری و توریسم

چکیده خطبه‌های نماز جمعه شهرهای مهریز و بهاباد

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام اصغر زارع در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهریز افزود: راه نجات قدس و مردم فلسطین تنها ایستادگی است و باید همه امت اسلام این پیمان را به شدت محکم کنند.

وی ادامه داد: ارتباط بحرین و امارات و پیمان بستن ننگین با غاصبان صهیونیستی راه نجاتی برای برای آنها نیست و قطعا مردم مظلوم فلسطین روزی بر دشمنان پیروز می‌شوند.

امام جمعه موقت مهریز اظهار کرد: باید ملت‌ها و  آزادیخواهان جهان بنحو مناسب انزجار و تنفر شدید و خشم انقلابی خود را در این خصوص رسا به گوش عالمیان برساند.

زارع بیان کرد: امام راحل (ره) در گذشته و مقام معظم رهبری همواره  همه ملت‌ها را و دولت‌ها را به مقاومت و مبارزه با اسرائیل غاصب ترغیب کردند و باید ایستادگی تداوم یابد.

امام جمعه موقت مهریز به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفـت: روحیه ایثار و فرهنگ آن دوران به خصوص مدیریت جهادی راه رهایی از جنگ اقتصادی و روانی استکبار است.

زارع افزود: مسوولان با استفاده از فرهنگ شهادت و روحیه دوران دفاع مقدس برای حل مشکلات  و کمک به مردم و اقشار آسیب‌پذیر جامعه وظایف خود را انجام دهند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

***

امام جمعه موقت بهاباد گفت : هفته دفاع مقدس یادآور حماسه تاریخی ملت ایران در برابر ابرقدرت های شرق و غرب است.

حجت الاسلام محمد علی اخوان بهابادی درخطبه های نمازجمعه این هفته بهاباد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: تقارن دفاع مقدس با ایام محرم، پیام‌های فراوانی دارد امت اسلامی درس شرف و شجاعت، عزت طلبی و ستم‌سوزی از حماسه بزرگ عاشورا و دفاع مقدس را گرفتند.

امام جمعه موقت بهاباد تصریح کرد :درس مهمی که از دفاع مقدس می‌گیریم آن است که قدرت الهی و وحدت مردم همواره پیروز است، در آن روزها، شجره‌ای به نام بسیج توسط امام غرس و به موج فراگیری تبدیل شد و خیل شهدا را تقدیم کرد و الگوهای زیادی را برای تاریخ ما باقی گذاشت.