گردشگری و توریسم

جنبش جهاد اسلامی: مقاومت در جنگ با رژیم صهیونیستی خط قرمز نمی شناسد

به گزارش شبکه خبری المیادین، زیاد نخاله  به امضای توافق نامه عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: مقاومت فلسطین در نوار غزه به صحنه خواری و ذلت در کاخ سفید پاسخ داد.

وی گفت: مقاومت در آماده باش کامل بسر می برد و روحیه نیروهای مقاومت بسیار بالاست و واحدهای تولیدی و تسلیحاتی جنگ چیزهای زیادی را آماده کرده اند.

مقام فلسطینی افزود: هنگام وقوع جنگ با رژیم اشغالگر، برای عملیات مقاومت هیچ خط قرمزی وجود نخواهد داشت. در صورت وقوع جنگ با اسرائیل، کل فلسطین هدف موشک های مقاومت خواهد بود.

وی با یادآوری توافق عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی گفت: کشورهایی که با رژیم اشغالگر در واشنگتن توافق نامه امضا کردند، در اصل با ما همراه نبودند.

نخاله ادامه داد: کشورهای امضا کننده توافق نامه با رژیم اشغالگر تغییرات قابل توجهی در منطقه ای ایجاد نمی کنند، آنها برادرانی هستند که ما را تنها گذاشتند.

وی گفت: ملت فلسطین از ابتدا به تنهایی با رژیم اشغالگر می جنگید و امارات به مقاومت سلاح نمی داده که حالا تغییری در صحنه ایجاد کند.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطیین افزود: زیان توافق امارات و بحرین با اسرائیل، روانی و نه چیزی بیشتری است.

وی همچنین گفت: ابتکار صلح عربی خطرناکتر از  وعده بالفور است، زیرا  وجود اسرائیل را به رسمیت می شناسد و ما موافق آن نیستیم.