گردشگری و توریسم

بوکسور المپیکی: می‌خواهم نامم در تاریخ ثبت شود

«شاهین موسوی»  روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی پس از حدود ۶ ماه، اظهار داشت: خیلی خوب است که اردو دوباره شروع شد و می‌توانیم زیر نظر مربیان کار کنیم. چهار جلسه تمرین فنی تاکنون داشتیم و امیدوارم ادامه‌دار باشد.

وی افزود: اکنون امکان شرکت در اردوهای مشترک خارجی را نداریم و حضور حریف تمرینی در اردو برای ما بسیار مفید خواهد بود.

این بوکسور تصریح کرد:‌ تعداد بالای نفرات خیلی مهم است. در حال حاضر، اردو مقداری خلوت است و شور و هیجان همیشگی را ندارد. این شرایط ناراحت کننده است، چرا که همیشه اردوی تیم ملی شلوغ بوده و هیجان خاصی داشته است. البته در این مقطع زمانی چاره دیگری هم نداریم.

وی در مورد پرداخت حقوق ماهیانه از سوی فدراسیون و کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: این مساله باعث می‌شود تا با خیالی آسوده‌تر مراحل آمادگی را طی کنیم.

موسوی در مورد تمریناتش در دوران کرونایی، عنوان کرد: در این مدت با برخی دوستان که بوکسور هستند تمرین می‌کردم. خودم نیز بدنسازی و تمرینات هوازی انجام را می‌دادم. برخی روزها سه وعده تمرین می کردم و برخی موارد هم انگیزه‌ای وجود نداشت و حتی تمرین انجام نمی‌دادم.

بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم ایران، گفت: اردو شرایط متفاوتی دارد و باید با قدرت تمرین کرد تا آرام آرام به بهترین وضعیت رسید.

موسوی در خصوص اینکه جامعه ورزش نگاه ویژه‌ای‌ به او در المپیک دارند، گفت: همه به من لطف دارند و از جان مایه می‌گذارم که مسیر پیشرفت را ادامه بدهم و در المپیک موفق شوم. در المپیک همه خوب‌های دنیا هستند اما زنگ تفریح بودن در المپیک خوب نیست، چرا که نمی‌خواهم فقط مسافر باشم.

وی در مورد اتحاد بین کادر فنی و بازیکنان تیم ملی، توضیح داد: در مسابقات متحد هستیم و حسادت در تیم ما جایی ندارد. همدیگر را تا آخرین لحظه حمایت می‌کنیم. برای پیروزی هم شادی و با باخت گریه می‌کنیم.

موسوی در مورد هدفش از حضور در المپیک، گفت: می‌روم بهترین عملکرد خود را ارائه کرده و نامم را در تاریخ ثبت کنم.

بوکسور تهرانی کشورمان در خصوص توجه اداره کل و هیات بوکس تهران پس از المپیکی شدن وی، گفت: توجهی از سوی این ارگان‌ها به من نشد و حتی زمانی‌که در قهرمانی آسیا هم به مدال رسیدم، سراغی از من نگرفتند.