گردشگری و توریسم

تسلیت استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت شهادت مدافع امنیت

متن پیام محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

“شهادت یکی از مأموران شجاع و غیور نیروی انتظامی، شهید محمدرضا سفیدی‌نسب در راه تأمین نظم و امنیت جامعه، فضای استان را غرق در اندوه کرد و مایه تألم و تأثر فراوان شد.

یاد و خاطره این سرباز سرافراز و شهید مدافع حریم امنیت که جان خود را در راه ایجاد نظم و آرامش و مبارزه با هنجارشکنان و اخلال‌گران امنیت جامعه در طبق اخلاص گذاشت، در یاد و خاطره مردم قدرشناس تبریز و آذربایجان جاودانه خواهد ماند.

امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی در پرتو دلاوری و فداکاری چنین غیورمردانی است که نظم و آرامش جامعه را بیشتر از جان گران‌بهای خویش پاس می‌دارند و تاکنون نیز شهدای بسیاری تقدیم این راه عزیز کرده‌اند.

اینجانب شهادت مظلومانه این سرباز سرافراز عرصه نظم و امنیت را به خانواده محترم ایشان، فرماندهان و افسران خدوم نیروی انتظامی و مردم بزرگوار استان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت دارم”.

به گزارش ایرنا، فرمانده لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدای آذربایجان و ارشد نظامی آجا در استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل نیز با صدور پیامی شهادت «محمدرضا سفیدی نسب» را تسلیت گفت.

 امیر سرتیپ دوم ستاد عیسی میرزایی در این پیام با اشاره به اینکه شهادت مظلومانه مامور دلاور نیروی انتظامی از پرسنل مبارزه با مواد مخدر کلانتری ۲۲ طالقانی تبریز در حین انجام ماموریت موجب تاثر گردید، یادآور شده است: آنان که در راه حفظ نظم و امنیت عمومی جامعه جان بر کف گرفته و به مقام شهادت نایل می‌گردند، بی‌شک از جایگاه والایی در قلوب مردم و پیشگاه خداوند متعال برخوردارند. وجود چنین کارکنان متعهد و قانون‌مدار در نیروهای مسلح مایه مباهات و افتخار نظام است.

شهید محمدرضا سفیدی‌نسب از کارکنان نیروی انتظامی آذربایجان شرقی دیروز یکشنبه ۲۳ شهریور در حین انجام مأموریت توسط یکی از متهمان سابقه‌دار به ضرب چاقو مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان به فیض شهادت نائل آمد.