گردشگری و توریسم

پویش مردمی من محمد را دوست دارم در یزد آغاز شد

حجت‌الاسلام محمد شمس روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف  این فعالیت فرهنگی و مذهبی را  بهره‌گیری از فضای مجازی برای رساندن پیام آحاد مردم ولایتمدار و ارادت قلبی به ساحت نبی مکرم اسلام (ص)ذکر کرد.

وی ادامه داد: عموم مردم و جوانان مومن و انقلابی برای پیوستن به پویش از هشتگ #من_محمد_را_دوست_دارم استفاده کرده و سپس برای بازنشر و استفاده از مطالب ارسالی عکس و اسکرین شات گرفته آن را از طریق پیام رسان ایتا به آی دی @dehghan ارسال کنند.  

این مسوول ترویج فرهنگ علوم دینی در استان اظهار کرد: اعلام انزجار مسلمانان به هتاکان مقدسات با استفاده از موقعیت و امکانات مناسب به خصوص در شرایط کرونایی خاص کنونی رسالت بزرگ دینی و انقلابی است و باید همگان در این زمینه مهم عقیدتی مشارکت فعالی داشته باشند.

شمس در ادامه از برگزاری تجمع طلاب و شهروندان و انجام سایر فعالیت‌های فرهنگی در اعلام همبستگی با امت اسلام و ابراز تنفر نسبت به دشمن مسلمانان در این موضوع مهم قدردانی کرد و تداوم حضور در صحنه و محکوم کردن آن را به نحو مناسب خواستار شد.    

همچنین مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر یزد دیروز(شنبه) ۲۲ شهریورماه جاری به ایرنا گفته بود: اقدام موهن نشریه فرانسوی در ادامه توطئه دشمنان علیه مسلمانان و هتک حرمت پیامبر اکرم(ص) و مقدسات برای انحراف افکار جهانیان از مسایل اصلی منطقه صورت گرفت.

حجت‌الاسلام علی گندمی با محکوم کردن این اقدام افزود: استکبار جهانی برای سرپوش نهادن بر جنایات بی‌شمار علیه امت اسلام هرازگاهی با توطئه و اقدامی جدید به دنبال منحرف کردن اذهان عمومی است.

نشریه فکاهی «شارلی ابدو» چاپ پاریس یازدهم شهریور ماه جاری در اقدامی گستاخانه و توهین‌آمیز، کاریکاتورهای موهنی را از  پیامبر اکرم(ص)  بازنشر کرد که این اقدم با واکنش مسلمانان در کشورهای مختلف روبرو شد.