گردشگری و توریسم

معاون وزیر راه: ۱۳ بیمارستان تا پایان سال در کشور به بهره‌برداری می‌رسد

محمدجعفر علیزاده روز شنبه در حاشیه بازدید از پروژه ورزشگاه پنج هزار نفری ولایت بروجرد در جمع خبرنگاران افزود: پروژه ورزشگاه پنج هزار نفری ولایت تا پایان دولت به بهره برداری می رسد.
وی اظهار داشت: مهمترین مشکل پروژه ورزشگاه ولایت بروجرد معارضان بودند که آزاد سازی اعتبار برای زمین ها تامین و پروژه فعال شد.
وی بیان کرد: ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده که ۵۰ درصد آن تخصیص داده شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: مکاتبات لازم برای اخذ اعتبارات تکمیلی با سازمان برنامه و بودجه انجام شده و تا یک ماه آینده تعیین تکلیف خواهد شد.
علیزاده ادامه داد: پروژه ورزشگاه پنج هزار نفری ولایت بروجرد پتانسیل را دارد که جز پروژه های جهش تولید به بهره برداری برسد.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم تا پروژه ورزشگاه تا نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.
عباس گودرزی افزود: ۴۷ میلیارد ریال برای رفع مشکل معارضین پروژه تخصیص داده شد و بعد از پنج سال مشکل معارضین حل و فصل شد که کار بزرگی بود.
وی اظهار داشت: پروژه ورزشگاه کارگران بروجرد نیز با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زودی تامین اعتبار و عملیاتی خواهد شد.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: قدم های خوبی برای بالابردن سرانه ورزشی در روستاها و شهر بروجرد برداشته شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی برای بازدید از پروژه ورزشگاه پنج هزار نفری ولایت بروجرد به دعوت عباس گودرزی نماینده مجلس به بروجرد سفر کرد.