گردشگری و توریسم

اقدام موهن نشریه شارلی ابدو لکه ننگی بر کشور فرانسه است

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی روز جمعه در این ارتباط به رسانه‌ها اعلام کرد: حادثه ای که در فرانسه رخ داد نشان از عمق عداوت دشمنان اسلام و استکبار جهانی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام دارد.

وی بیان کرد: دشمنان با عنوان‌های مختلف و با طراحی توطئه‌های مختلف هر چند وقت یکبار به بهانه‌های مختلف و به بهانه آزادی بیان به اهانت به مقدسات مسلمانان می‌پردازند و باعث آزرده خاطر شدن جهان اسلام و مسلمانان می‌شوند.

سروستانی ادامه داد: دولت‌های غربی در جهت تنویر افکار عمومی باید این حرکت را محکوم کرده و علاوه بر عذرخواهی از جامعه دینی زمینه‌های جلوگیری از تکرار این اقدام‌ها را فراهم کنند.

وی اضافه کرد: جامعه دینی این اقدام توهین‌آمیز استکبار جهانی علیه جهان اسلام را محکوم کرده و از این حرکت ضد ارزشی و ضد دینی اعلام انزجار می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: اسلام دین رحمت، و پیامبر اسلام (ص)، پیامبر رحمت و مهربانی است و این حرکت، اقدامی است که دشمنان اسلام در جهت تقابل ادیان و مذاهب

آسمانی طراحی کردند.

وی تصریح کرد: از مسئولان کشور به ویژه مسئولان دیپلماسی انتظار است این موضوع را به عنوان حرکت ضدارزشی پیگیری و علاوه بر هشدار به کشور متبوع، در خصوص عذرخواهی در قدم اول و  تکرار نشدن آن از سوی کشور فرانسه اقدام کنند.

سروستانی تاکید کرد: امت اسلامی با بیداری خود این توطئه را محکوم می‌کند و در این راستا ایران اسلامی نیز همه توطئه‌ها را به همت مسئولان و به ویژه با تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری خنثی می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: دشمنان بدانند این حرکت آنان زمینه عشق و علاقه و محبت بیشتر مردم به نبی مکرم اسلام (ص) را فراهم کرد و این دسیسه  آنان نتیجه عکس می‌دهد به نحوی که احترام مردم اروپا و گرایش آنان به اسلام بیشتر خواهد شد.

وی افزود: استکبار جهانی تا توانستند با راه اندازی طرح‌های ترور و قتل عام سعی در طراحی توطئه اسلام هراسی کردند ولی امروز با این حرکت اهانت آمیز توطئه اسلامی هراسی آنان به زباله دان تاریخ پیوست و نتیجه عکس گرفتند.

 سروستانی اظهار کرد: این حرکت سخیف توهین به ساحت پیامبر نیز باعث بیداری امت اسلامی و افزایش عشق و علاقه مردم در سراسر جهان به ایشان شد.