گردشگری و توریسم

دعوت فرمانده سپاه البرز برای حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس

سردار سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات در ایران اسلامی مظهر مردم سالاری دینی و اسلامی است و نقش مهم در آینده کشور سرنوشت ساز است.

وی  در ادامه به نقش سپاه و بسیج در انتخابات پرداخت و گفت: بسیج و  سپاه همچون گذشته با رعایت  ابلاغیه ها، آیین نامه ها و دستورالعمل ها به هیچ عنوان در انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج ،اشتهارد و فردیس له یا علیه کسی حق ورود ندارند و این تذکر به صورت مکتوب و ابلاغیه به دفعات  در تمام رای گیری ها ارایه می شود.

مولایی اضافه کرد: اگر کسی یا طرفداران نامزد انتخاباتی مدعی هستند که گروه مقابل از سوی بسیجیان مورد طرفداری قرار گرفته، گزارش کنند تا رسیدگی شود.

وی تاکید کرد:  سپاه و بسیج به هیچ عنوان از هیچ یک از کاندیداها طرفداری نخواهند کرد و یا بر علیه کسی وارد عمل نخواهد شد و اگر کسی این کار را بکند حجت شرعی برایش وجود ندارد و با وی  برخوردقانونی می شود.

نخستین مرحله انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح روز جمعه دوم اسفندماه سال ۹۸ در سراسر کشور برگزار شد.

حوزه انتخابیه کرج ، فردیس و اشتهارد دارای ۲ کرسی نمایندگی مشترک در مجلس شورای اسلامی بوده که در مرحله اول از یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مهدی عسکری با کسب اکثریت به بهارستان راه یافت.

اکنون ۲ کاندیدا برای کسب کرسی دوم این حوزه رقابت انتخاباتی دارند.

مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه آینده ۲۱ شهریورماه برای تعیین تکلیف دومین کرسی حوزه انتخابیه کرج ، اشتهارد و فردیس برگزار می شود.