گردشگری و توریسم

استاندار کردستان انتصاب نمایندە جدید ولی فقیە در استان را تبریک گفت

به گزارش ایرنا، در پیام شامگاه چهارشنبه بهمن مرادنیا آمده است: انتخاب حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی از سوی مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی موجبات خوشحالی و سرور مردم کردستان را فراهم کرد.
جای بسی خوشحالی و مسرت است که شخصیتی علمی، آگاه و مزین به اخلاق کریمه و آگاه به مسائل روز به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب در استان کردستان انتخاب شد کە با سوابق کاری ارزشمندی همچون حضور در استان سیستان و بلوچستان و همچنین حضور در دانشگاە شهید بهشتی جایگاە علمی و سوابق ارزشمندی برایشان رقم زده است و در استان نخبە پرور و پر استعداد کردستان نیز انشاللە منشا خیر و برکات فراوان خواهند بود.
کردستان که از لسان مبارک رهبری عظیم الشان یک استان فرهنگی معرفی شده در طول چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب مرکز رشادت و ایثار و از خودگذشتگی و نماد اتحاد و برادری میان شیعه و سنی بوده و بحمدلله همه یکرنگ و یک صدا در حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی کوشیده اند.  
مطمئن هستم در دوران تصدی و مسوولیت خطیر و مهم حضرتعالی در نهاد نمایندگی رهبری در کنار خدمتگذاران دولت همراه و تسهیلگر امور برای توسعه و اعتلای کردستان خواهید بود و در این راستا بی گمان اقداماتی به سرانجام خواهید رساند که اتحاد و یکدلی را افزون و راه پیشرفت کردستان راهموارتر از گذشته خواهد کرد.
جای دارد از زحمات و خدمات بزرگوارانە حضرت آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی کە در ۱۰ سال خدمت صادقانه و شبانه روزی منشا تحولات و اقدامات اثر گذار فراوانی در این استان بودند از جانب خود و مردم کردستان تقدیر و تشکر نمایم.
ایشان نام نیکی از خود در کردستان به یادگار گذاشتند و در دوران نمایندگی مقام معظم رهبری در استان شاهد تلاش‌های مجاهدانە، بهبود زندگی و معیشت ماموستایان و روحانیان دینی و دیگر تحولات مثبت فرهنگی بودیم و همواره با روی گشاده و آغوش باز پذیرای اقشار مختلف جامعه از هر طیف، گروه و سلیقه‌ای بودە و همچون پدری مهربان یاریگر مدیران استان در همه سطوح بودند.
انشاللە در خدمتگزاری بە اسلام و انقلاب و مردم شهید پرور ایران اسلامی هموارە موفق و موید باشید.
رهبر انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در حکمی حجت‌الاسلام حاج شیخ عبدالرضا پورذهبی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان کردستان و مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور منصوب کردند.