گردشگری و توریسم

بیش از ۹ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان کردستانی توزیع می‌شود

به گزارش ایرنا، سردار سیدصادق حسینی روز چهارشنبه در آیین نهضت سراسری کمک مومنانه اظهار داشت: همزمان ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر از جمله کیف، مداد، دفتر و سایر اقلام آموزشی نیز تهیه و میان دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: بعد از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت کمک مومنانه، وظیفه خود دانستیم به نیازمندان و کسانی که در این مدت بخاطر کرونا آسیب دیده‌اند در کنار دیگران کمک کنیم.

سردار حسینی افزود: بعد از شناسایی خانواده‌های نیازمند و کسانی که بر اثر شیوع کرونا کسب و کار خود را از دست داده بودند در سه مرحله اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی در میان آنان کردیم.

وی یادآور شد: تاکید رهبر معظم انقلاب بر قطع نشدن و ادامه این کمک‌ها بود بنابراین در مرحله‌ جدید و همزمان با ماه محرم،  کمک‌های تازه‌ای را عملیاتی کردیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: بخش‌ عمده‌ای از این کمک‌ها از اعتبارات و امکانات سپاه و بخش دیگری از طریق خیرین و دستگاه‌ها تهیه شده و امروز در حال آماده سازی توزیع آن هستیم.

وی تاکید کرد: سیره ائمه کمک به نیازمندان و فقرا و سیره امام حسین‌ (ع) هم حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم بود بنابراین کمک‌های مومنانه در راستای سیره ائمه (ع) تهیه و توزیع شده است.

سردار حسینی اظهار داشت: ما شاهد یک وفاق ملی در کشور هستیم و مردم امروز به همدیگر کمک می‌کنند و همزمان برای امنیت و دفاع از آب و خاک کشور در میدان حضور دارند.