گردشگری و توریسم

رغبتی: ۷۵ درصد فهرست «یحیی» را جذب کرده‌ایم/ علیپور نزدیک به تمدید قرارداد است

«علی رغبتی» امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: سرمربی تیم حدود یک ماه قبل فهرستی را ارائه کرد که طبق آن پیش می‌رویم. احتمالا تا زمان آغاز لیگ قهرمانان آسیا، یک یا دو بازیکن دیگر جذب خواهیم کرد.

وی در خصوص صحبت خبرنگاری مبنی بر اینکه با عملکرد خوب پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات در صورت بسته شدن پنجره نیز مشکلی ایجاد نخواهد شد، گفت: پنجره نقل و انتقالات نباید بسته شود. شنبه بخش دیگری از مطالبات برانکو را پرداخت خواهیم کرد.

رغبتی در خصوص مصادره شدن ساختمان باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به دلیل بدهی سنگین فدراسیون فوتبال به یک شرکت، گفت: دو دانگ این ساختمان برای باشگاه است و قرار بود چهار دانگ نیز هِبه شود که مقررات اجازه نداد. باشگاه پرسپولیس املاک دیگری دارد که اگر یک درصد این اتفاق رخ داد به آن املاک نقل مکان می‌کنیم. در خصوص مصادره شدن ساختمان‌های سرخابی‌ها نیز مسوولان فدراسیون فوتبال باید پاسخ بدهند.

وی در ادامه به توافق با «بشار رسن» اشاره کرد و افزود: با او توافق کردیم و مراحل تسویه حساب را طی کرده و همزمان نیز مذاکرات به صورت جدی پیش می‌رود. مشکل تامین ارز برای پرداخت به او حل شد و مشکلی بابت تمدید قرارداد وجود ندارد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد جلسه امروز با «علی علیپور»، توضیح داد: نشست بسیار خوبی داشتیم و صحبت‌های زیادی انجام شد. علیپور فرصت خواست تا کمی فکر کرده و فردا پاسخ نهایی را بدهد. او نزدیک تمدید قرارداد با پرسپولیس است.

وی در مورد جلسه هیات مدیره نیز، گفت: این جلسه با حضور اعضای جدید برگزار شد و آنان از هفته آینده با قدرت کار خود را آغاز می‌کنند.

رغبتی در خصوص شرایط «رادوشوویچ» نیز اعلام کرد: تمام بازیکنانی که هنوز قراردادی با باشگاه دارند، می‌مانند.

وی در خصوص شرایط مهدی ترابی، گفت: اطلاعی در خصوص وضعیت ترابی ندارم.

این مقام مسوول در مورد جذب احتمالی «رشید مظاهری» دروازه‌بان تراکتور، گفت: او ابتدا باید تکلیفش را با تراکتور مشخص کند. تا زمانی که وی با تراکتور قرارداد داشته باشد، ما هیچ اقدامی نخواهیم کرد.