گردشگری و توریسم

استاندار: آذربایجان شرقی مهیای سرمایه‌گذاری است

محمدرضا پورمحمدی روز پنجشنبه در دیدار مسئولان قضایی استان به مناسبت هفته دولت، امنیت و آرامش حاکم بر استان را مدیون حمایت‌های دستگاه قضایی دانست و افزود: امنیت و احساس امنیت حاکم در استان، پایه و اساس همه فعالیت‌ها در بخش‌های مختلف است.

وی با اشاره به وجود فضای مناسب برای سرمایه‌گذاری در استان، از حمایت‌های دستگاه قضایی در این خصوص قدردانی و اضافه کرد: همه دستاوردها و موفقیت‌های دولت در سایه امنیت و آرامش حاکم بر جامعه به دست آمده و این امنیت، مدیون همدلی و تعامل بین همه بخش‌ها بویژه همکاری دستگاه قضایی است.

پورمحمدی ادامه دادک پارسال به رغم مشکلات ناشی از تحریم‌های اقتصادی، صادرات استان  50 درصد افزایش یافته و یکصد واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشته‌اند که دستگاه قضایی در این زمینه نقش بزرگی داشته است.

وی با بیان اینکه فضای کلی استان در جهت حمایت از سرمایه‌گذاری است، افزود: در حال حاضر هیچ مانع جدی بر سر راه سرمایه‌گذاری در استان وجود ندارد و دستگاه قضایی نیز پشتیبان فعالیت‌های اقتصادی در استان است.

پورمحمد از همراهی و تعامل دستگاه قضایی در بحث مدیریت بیماری کرونا قدردانی کرد و گفت: در حوزه‌های مختلف برای برداشتن موانع از همکاری و حمایت دستگاه قضایی بهره برده‌ایم که شایسته قدردانی است.

به گزارش ایرنا، رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی هم در این دیدار با تبریک هفته دولت، از تلاش‌های استاندار و سایر مسئولان اجرایی استان در راستای تأمین امنیت استان قدردانی کرد.

موسی خلیل‌اللهی با اشاره به گزارش‌های مراجع ذی‌ربط مبنی بر اینکه آذربایجان شرقی از امن‌ترین استان‌های کشور است، گفت: این امنیت در سایه همراهی مردم و تدبیر کارگزاران و تلاشگران عرصه امنیت به دست آمده است.

وی با تأکید بر اینکه با وحدت مردم و مسئولان از مشکلات کنونی عبور خواهیم کرد، افزود: دستگاه قضایی استان کماکان در راستای تأمین امنیت و حمایت از فضای تولید و سرمایه‌گذاری در کنار دستگاه‌های اجرایی است.