گردشگری و توریسم

نمایشگاه ما ملت امام حسینیم در البرز گشایش یافت

رییس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش البرز روز چهارشنبه درآیین افتتاح این نمایشگاه گفت: یادآوری رویداد کربلا ،حماسه آفرینی مردم دردوران انقلاب، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گسترش گفتمان دینی وانقلابی، تقویت وحدت و همدلی و انتقال پیام عاشورا ازاهداف مهم برپایی این نمایشگاه است.
جواد محمدی انگیزه بخشی، رفتارسازی والگو آفرینی دربین جامعه هدف آموزش و پرورش را ازجمله اهداف دیگربرگزاری این نمایشگاه عاشورایی عنوان کرد.
وی اظهارداشت: تاکید بر ولایت مداری از محورهای موضوعی این نمایشگاه ها فرهنگی حماسی است .
وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ عاشورایی و حسینی می تواند نسل جوان ما را در برابر فرهنگ غربی محافظت کند، خاطرنشان کرد: دراین نمایشگاه پیام های تربیتی و آموزشی کربلا به زبان قلم و هنر به نمایش درآمده است.
محمدی یادآورشد: ما فرهنگیان وظیفه داریم امام حسین (ع) را به‌ گونه‌ای معرفی کنیم که اقشار مختلف جامعه به ‌ویژه گروه سنی دانش آموزی احساس کنند می‌توانند با حسین بن علی (ع) و به سبک او زندگی کنند.
وی تصریح کرد: امام حسین (ع) درس آزادگی، دینداری و امر به معروف و نهی از منکر و ذوب شدن در خدا را به مردم داد که در این نمایشگاه کوشیده ایم با برپایی یادمان شهدا این درس ها به زبانی ساده به افراد انتقال داده شود.
رییس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش البرز ادامه داد: این نمایشگاه به همت کانون های فرهنگی تربیتی شهید محمد حسین فهمیده، فاطمه الزهرا (س) و رضوان فعال درحوزه معاونت پرورشی و فرهنگی استان برپا شد.
این نمایشگاه به مدت ۲ هفته برای بازدید عموم درمحوطه اداره کل آموزش و پرورش البرز دایر است.