گردشگری و توریسم

فرماندار پلدختر: مدیران خدمات نظام را برای مردم بازگو کنند

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن رضاییان شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت:

مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در هفته دولت به صورت فنی و تخصصی خدمات نظام را برای مردم بازگو و تشریح کنند و آنان را در جریان این خدمات ارزشمند قرار دهند.

وی افزود: با توجه به توقع مردم  از دولتمردان باید با تلاش های مضاعف، گام های مصمم و موثرتری در راستای رفع مشکلات مردم  برداشته شود و با احساس وظیفه جدی تر از گذشته پیگیر مطالبات مردم باشیم.

رضاییان یادآورشد: مسوولان به عنوان دلسوزان نظام در میدان انتقاد و سرزنش از میدان بیرون نمی روند و با تشکر و تمجید نیز خوشحال نمی شوند اما قدردانی از خدمات مسیر عقلانی ، اعتقادی است و انتقادها  به طور قطع موجب ارتقا جامعه می شود.

فرماندار پلدختر همچنین گفت:مدیران شهرستانی  باید در راستای رفع مشکلات پیش روی مردم به ویژه جبران خسارات و آسیب های سیل از مدیران استانی مطالبه گری کنند.

وی افزود: پروژه مینی پالایشگاه ، کارخانه سیمان و گاوداری سه هزار راسی طرح هایی هستند که برای شهرستان منشا خیر و برکت خواهند شد.

رضاییان به روند کند پیشرفت فیزیکی پل روستای پران پرویز اشاره کردو یادآورشد: مدیران باید متوجه این موضوع باشند که وقتی پیمانکاری فعالیت یک پروژه را آغاز می کند به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی کار را تعطیل نکند .

وی افزود: چمن زمین فوتبال معمولان قرار بود در هفته دولت امسال به بهره برداری برسد اما ۲ تا سه درصد آن به خاطر قصور پیمانکار باقی مانده که این امر توجیه پذیر نیست .

فرماندار پلدختر افزود: پروژه هایی که فعالیت آنها آغاز می شود باید براساس برنامه ریزی زمان بندی شده پیشرفت داشته تا مایه دلسردی و یاس مردم نشوند و بخشداران و دهیاران نسبت به این امر توجه ویژه داشته باشند.

رضاییان یادآورشد: علی رغم تلاش های راهداری شهرستان اما مشکلات جاده ها باید به صورت جهادی برطرف و دستگاه های دیگر نیز هیچگونه تعللی نداشته و مشکلات مردم در حوزه های مختلف را به صورت اورژانسی برطرف کنند.

وی به دیواره ساحلی شهر پلدختر اشاره کرد و افزود: این پروژه به پایان رسیده و مقرر شد مجری طرح پشت این دیواره را ظرف چند روز آینده خاک ریزی کند.

فرماندار پلدختر گفت:فعالیت فاز جدید و ادامه پروژه دیواره ساحلی شهر پلدختر در راستای حفظ بخش غربی شهر در برابر سیلاب های احتمالی آینده آغاز شده و پیشرفت قابل قبولی دارد.

به گزارش ایرنا، دوم تا هشتم شهریور به مناسبت سالروز شهادت محمد علی رجایی(رییس جمهور ) و محمد جواد باهنر(نخست وزیر) ۲ دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی  به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.