گردشگری و توریسم

رطوبت و شرجی هوا در بوشهر افزایش می‌یابد

پیام مساعدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مدت یاد شده درساعت‌هایی بر پوشش ابر در برخی مناطق افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعت‌هایی از امروز با افزایش سرعت وزش باد شمال غربی در مرکز خلیج فارس (فراساحل مناطق جنوبی استان) دریا به نسبت مواج باشد.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در ساعت‌هایی همراه با وزش باد و در مناطق جنوبی گاهی با افزایش ابر پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا غربی و از فردا به تدریج جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و امروز تا اوایل شب بر روی دریا در فراساحل مناطق جنوبی استان، شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر و امروز تا اوایل شب در فراساحل مناطق جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ سانتی‌متر پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۰۳ بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۱۶، جزر دوم ساعت ۱۷:۱۰ و مد دوم ساعت ۲۳:۱۳ خواهد بود.

مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان با ۴۶ وجم با ۲۸ درجه سانتی‌گراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را داشتند.