گردشگری و توریسم

نکونام: عده ای نمی خواستند تیم فولاد نتیجه بگیرد 

به گزارش ایرنا جواد نکونام پنجشنبه شب پس از پیروزی برابر تراکتور در اهواز اظهار داشت: به هواداران فولاد و مردم زحمت کشیده استان، کل مجموعه فولاد و تمام کسانی که حمایت کردند تا بهترین نتیجه را کسب کنیم تشکر می کنم.

وی افزود: از بازیکنانی که تا آخرین روز با ما بودند و نه آنهایی که تیم را تنها گذاشتند قدردانی می کنم. من به خاطر فولاد و حفظ حرمت ها به اصول این باشگاه پایبند بودم و بازیکنانی که دلشان با تیم نبود کنار گذاشتم. بازیکن باید با تیم باشد نه اینکه تمرین نکرده یا تیم را اذیت کند. 

سرمربی فولاد افزود: من  بازیکنی که تمرین نکرده، او را بازی نمی دهم و با احترام به همه بازیکنان فولاد، آنهایی که دلشان با تیم نبود کنار گذاشتم.

وی گفت:ما امروز محمد آبشک را با وجود مصدومیت به میدان فرستادیم در حالی که تراکتور بازیکنان بسیاری داشت و از نظر امکانات زمین تا آسمان با ما فرق داشت.

وی افزود: ما امروز شروع طوفانی داشتیم و موقعیت های بسیاری روی دروازه حریف خلق کردیم در عین حال  می دانستیم از بازی چه می خواهیم و بعد از گل بازی را کنترل کردیم.

وی گفت: سعی می کنم حرفه ای کار کنم و در کارم با کسی شوخی ندارم. به بازیکنان و کادر فنی  افتخار می کنم آنها واقعا زحمت کشیدند و توانستیم  مقام سومی فولاد را قطعی کنیم. سر مربی فولاد تصریح کرد:تیمی که بازیکن میلیاردی ندارد به واقع قهرمان لیگ است و امیدوارم تیم فولاد همیشه موفق باشد.

نکونام ادامه داد: با فولاد خاطرات خوبی داشتم هر چند امسال خیلی ها شیطنت کردند اما ما شبانه روز تلاش کردیم که در نهایت به نتیجه دلخواه رسیدیم.

وی افزود: یک عده به تیم خیانت می کردند و دوست داشتند تیم نتیجه نگیرد و اینها دلشان برای مردم نسوخته است.

نکونام اضافه کرد: تا روزی که در فولاد هستم هر کاری برای سربلندی فولاد انجام خواهم داد .
 
وی گفت: ما خیلی زودتر باید به آسیا می رفتیم اما پنج امتیاز ما را گرفتن و می بایست  دوم جدول باشیم اما نگذاشتند این اتفاق رخ دهد اگرچه در روز آخر به موفقیت رسیدیم. 

سرمربی فولاد افزود: منتظر مصاحبه آدم های کوچکی هستم که در فوتبال هیچ جایگاهی نداشته و تیم فولاد را خراب کرده و باعث شدند فولاد در ایران جایگاهی نداشته باشد.

وی اضافه کرد: در طی سال های اخیر هر مربی اینجا آمده برایش سنگ اندازی کردند ولی امسال با کسی طرف شدند که کارش را بلد بود. 

سرمربی فولاد افزود: ما بذری را در فولاد کاشتیم که مربیان سال های آینده بتوانند بهترین استفاده را  از ان داشته باشند. وی افزود: در این فصل سختی های بسیاری داشتیم اما هیچ گاه گلایه ای نکردم.

وی گفت: از پیشکسوتانی که ما را حمایت کردند تشکر می کنم و خوشحالم که فولاد برای آنها مهم است و با من خصومتی ندارند.

وی گفت: باید بدانید برخی در هیات فوتبال استان در کار ما سنگ‌اندازی کردند و نمی خواستند فولاد موفق باشد اینها به مردم خوزستان ظلم می کنند.

وی گفت: امروز یکی از مربیان ما به خاطر کاری که نماینده هیات فوتبال استان انجام داد از زمین اخراج شد و مردم باید آنها را بشناسند و اجازه ندهند وارد بازی های فولاد شوند.

نکونام در پایان گفت: زاهدی فر بازی را به خوبی کنترل کرد اما یک سری صحنه ها را زود سوت می زد و در کل داوری خوب بود و در نتیجه بازی موثر نبود.

تیم فولاد با برتری یک بر صفر مقابل تراکتورسازی سهمیه آسیا را کسب کرد.