گردشگری و توریسم

سرمربی شهرخودرو: در گلزنی ایراد داشتیم

سهراب بختیاری زاده پنجشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال نساجی مازندران در مشهد افزود: در این بازی و بعد از بازی به نسبت بد هفته پیش در اصفهان تلاش ما بر این بود بازی را ببریم و فصل را با پیروزی تمام کنیم که متاسفانه رخ نداد ولی بازیکنان فوق العاده بودند و بارها بازی به نفع ما یک طرفه بود.

وی ادامه داد: در بازی های اخیر تلاش زیادی داشتیم که بتوانیم پیروز شویم. با تراکتور، استقلال و این بازی و نفت آبادان شایسته برد بودیم. در گلزنی ایراد و در بخشهای دیگر نیاز به تقویت تیم داریم. با این وجود تمام تلاش ما باید این باشد بازیکنان اصلی و باکیفیت و اسکلت تیمی خود را حفظ کنیم. نیاز به تقویت داریم دو دروازه بان با کیفیت باید اضافه شوند.

وی با اشاره به کنار گذاشته شدن سید مهدی رحمتی دروازه بان تیم شهرخودرو هم گفت: اصول اخلاقی و انضباطی برای من مهم است. از مدیران باشگاه تشکر می‌کنم که از تصمیم انضباطی که در مورد رحمتی گرفتیم دفاع کردند. تصمیم ما بابت نظم و انضباط و اصول حرفه ای فوتبال بود.

بختیاری زاده افزود: با یک دروازه بان جوان ۱۸ ساله یک هفته تمرین کردیم برای اولین بار در دروازه ایستاد. حتی انتظار باخت داشتیم.  اما در هر صورت مسائل انضباطی ثابت است باید رفتار انضباطی را در مجموعه باشگاه رعایت کنیم امامسائل فنی متغیر است. بازیکن جوان را می‌شود بخشید چون روی ناآگاهی کاری انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه بازیکنان بزرگتر از رحمتی هم به خاطر نداشتن اصول حرفه‌ای از تیم دور شدند افزود: رحمتی را دیگر در تیم خود و مسابقات آسیایی نخواهیم داشت.  رفتار نادرست او چندین بار تکرار شده بود و منحصر به ماجرای اصفهان نبود. تیم و گروه از هر بازیکنی مهمتر است.

سرمربی شهرخودرو در خصوص نارضایتی هواداران از نتایج به دست آمده اخیر هم گفت: طرفدار، جزء اصلی باشگاه است. به عنون سرمربی زمانی برای انتقال ذهنیت خود نداشتیم. در فوتبال همه قواعدی که باید یک تیم را شکست بدهیم انجام دادیم. گلزن تمام عیار نداریم که برای فصل بعد امیدواریم اضافه کنیم. هواداران بدانند همه تلاش خود را می‌کنیم تیم پرقدرتی داشته باشیم و تیمها را تحت فشار بگذاریم و همراه با پیروزی باشد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران هم گفت: آخرین بازی ما بود. از مدیران و بازیکنان و کادر فنی و هواداران خود تشکر می‌کنیم. همچنین از سازمان لیگ که با وجود کرونا تلاش کرد لیگ را منظم برگزار کنیم تشکر می‌کنیم. تیمهای داوری هم در مجموع خوب بودند. درایران داوران بدون کمک ویدیویی خوب و کم اشتباه سوت می‌زنند.

محمود فکری با بیان اینکه در این بازی بازیکنانی را وارد میدان کردیم که در هیچ لیگی بازی نکردند افزود: در ۱۰ بازی اخیر خود مقابل تیمهای مدعی قهرمانی و صعود، بازی کردیم. همه خوب کار کردند و توانستیم نتایج خوبی بگیریم.

وی اظهار داشت: شهرخودرو تیم بسیار خوب و توانمندی است فشار زیادی روی دروازه ما با یک سرمربی جوان و با ایده فکر و ایده جدید آوردند. امیدواریم نسل جدید مربیان از این فرصتها استفاده کنند. امشب بازی سنگینی برای ما بود و بازیکنان ما کم نیاوردند. ۱۰ بازیکن اصلی خود را نداشتیم و  ۱۰ بازی بدون شکست انجام دادیم و ۱۸ امتیاز کسب کردیم.

در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال دیدار تیمهای شهرخودرو و نساجی با نتیجه بدون گل در ورزشگاه امام رضا(ع) پایان یافت.

با  این تساوی تیم شهرخودرو با کسب ۴۶ امتیاز، مقام ششم و نساجی مازندران با کسب ۳۸ امتیاز در رتبه هشتم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر  امسال به کار خود پایان دادند.