گردشگری و توریسم

جای خالی هواداران روی سکوها ناراحت کننده بود

به گزارش ایرنا، هومن افاضلی پنجشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان افزود: خدا را شکر می‌کنم که این امانتی که به من داده شد، توانستم در شرایط مناسبی پس بدهم.

سرمربی تیم ماشین سازی با اشاره به اینکه بازیکنان فوق العاده بازی کردند و از آنها تشکر می‌کنم، خاطرنشان کرد: تیم صنعت نفت آبادان سه مرتبه سیستم بازی خود را تغییر داد و کار را در طول بازی برای ما سخت کرد.

وی اضافه کرد: ما موقعیت زیادی به تیم صنعت نفت ندادیم و در عوض فرصت زیادی برای گلزنی داشتیم، دو بار به تیر دروازه زدیم و بازی امروز از معدود بازی‌های ما بود که خوب بودیم و نتیجه گرفتیم.

افاضلی عنوان کرد: امشب روی سکوها جای هواداران خالی بود و شرایطی وجود داشت که هواداران برای ورود به ورزشگاه محدودیت داشتند، ولی جلوی هتل ما را تشویق کردند و به بازیکنان روحیه و انرژی دادند؛ امیدوارم که ماشین سازی در شرایطی قرار بگیرد که استادیوم پر شود و برای سهمیه آسیا بجنگیم.

افاضلی در خصوص شروع فصل بعد اظهار کرد: لیگ امسال دشوار و طولانی بود، چون به خاطر کرونا بازی‌ها به وقفه افتاد، نگران فصل بعد هستم که چه زمانی بازی‌های لیگ برتر فصل بعد شروع می‌شود و تیم‌های چه زمانی می توانند یارگیری کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم مسئولان لیگ برتر فوتبال سریع اعلام کنند لیگ بیستم از چه زمانی شروع خواهد شد، چون مهمترین چیز این است که تیم ها تکلیف خود را بدانند تا برنامه‌ ای را برای آمادهسازی خود داشته باشند.

 سرمربی تیم صنعت نفت آبادان نیز با اشاره به اینکه این پیروزی را به مردم آذربایجان تبریک می‌گویم، افزود: امروز تیم ماشین سازی برای برد تلاش کرد و برد،آنها خیلی بهتر از ما بازی کردند و پیروز شدند.

بهنام سراج با بیان اینکه ما تلاش کردیم بازی جوانمردانه‌ای انجام بدهیم و نتیجه‌ در زمین مسابقه رقم بخورد، خاطر نشان کرد: بازیکنان ما انگیزه لازم را برای این مسابقه نداشتند، زیرا جایگاه تیم ما در جدول تثبیت شده بود.

وی عنوان کرد: در این هفته آخر ما درگیر مسایل فنی نبودیم و بیشتر درگیر مسایل روحی و روانی بودیم.

سراج گفت: چند بازیکن را به زور به این سفر آوردیم آنها به بهانه‌های مختلف می‌خواستند از این سفر در بروند.

وی با انتقاد از نوع بازی بازیکنانش اذعان کرد: به مردم آبادان می‌گویم تا زمانی که اینجا هستم حتی اگر چند ساعت، اجازه نمی‌دهم کسی پول مفت از آبادان به شهرهای دیگر ببرد، زیرا معتقد هستم بازیکن تیم باید به شهر و تیمش تعصب داشته باشد. 

سرمربی تیم نفت با اشاره به اینکه  ۴۰ درصد از پول بازیکنان باقی مانده است، اظهار کرد: گزارش این مسائل انضباطی را به باشگاه ارائه خواهم داد. 

وی توضیح داد: نمی‌گویم برخی بازیکنان خیانت کردند اما تمام تلاش‌شان را نکردند و اگر آنها بیشتر تلاش می‌کردند می‌توانستیم موفق شویم.

پس از بازی امشب تیم ماشین سازی با ۳۱ امتیاز رده یازدهم و تیم صنعت نفت آبادان با ۴۱ امتیاز رده هفتم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را از آن خود کردند.