گردشگری و توریسم

معاون فرمانداردیلم: تجمع خانواده‌ها در محوطه کنکور ممنوع است

به گزارش ایرنا، محمدباقر گله گیر روز یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری کنکور سراسری در این شهرستان افزود:  شهرستان دیلم در برگزاری چنین آزمون‌هایی با همدلی و همکاری لازم بین همه مسئولان موفق عمل کرده‌است.

وی اظهارداشت:  کنکور، نتیجه و ثمره ۱۲سال تحصیل یک دانش‌آموز است که وظیفه همه ما به عنوان خادمان ملت، فراهم کردن شرایط خوب و مطلوب در برگزاری کنکور است.

گله گیر بیان کرد: با وجود اینکه  همه مدیران مرتبط برای برگزاری کنکور پای کار بوده‌اند اما کم کاری از هیچ نهاد یا دستگاهی در چهار روز برگزاری کنکور  پذیرفته نیست و همه دستگاه‌های شهرستان ملزم به همکاری با آموزش و پرورش هستند.

مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت: کنکور به عنوان بزرگ‌ترین رقابت علمی کشور، بخشی از آینده دانش آموزان را بعد از سال‌ها تلاش رقم می‌زند و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

محمدمهدی محسنی افزود: آزمون سراسری سال جاری باتوجه به وضعیت بیماری کرونا بیش از پیش دارای حساسیت است که در وهله اول سلامتی داوطلبان و در مرحله بعد ایجاد فضایی مناسب برای موفقیت و نتیجه تلاش فرزندانمان در این ماراتن است.

وی اظهارداشت:  اولیا و خانواده‌ها با حفظ آرامش خود استرس را از آینده سازان این مرز و بوم دور کرده و نگران مسائل بهداشتی نباشند.

محسنی گفت:  با همکاری همه دستگاه‌ها و در راس آن دولت، تدابیر و تمهیدات لازم  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامتی آنان اندیشیده شده‌است.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قرار دارد.