گردشگری و توریسم

آیت‌الله علم‌الهدی: دوران دفاع مقدس نمایشگاه سه عنصر انقلابی است

آیت الله سید احمد علم الهدی روز یکشنبه به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن با صدور پیامی افزود: دفاع مقدس نمایشگاه‌ جهاد در سیمای نورانی شهدای راه حق، ایثار در اندام قهرمانانه جانبازان فداکار و مقاومت در خیل آزادگان با ایمان است.

وی ادامه داد: سالهای مقاومت سرسختانه دلاورمردان آزاده در چنگ دشمن بعثی کافر و سنگ دل، تابلو شفافی از ایستادگی ملتی غیور و انقلابی در برابر مستکبران نصب کرد.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه این دوران نشان داد که ملت انقلابی ایران در هیچ شرایط در برابر ظلم و جنایت تسلیم نمی‌شود گفت: کوتاه نیامدن، سست نشدن و مقاومت آزادگان قهرمان، قدرت عظیم رزمندگان اسلام را به ثبت رساند.

وی افزود: در صبحگاه ۲۶ مرداد ۶۹ دیدگان پرفروغ ملت بصیر ما به جمال آزادگان فرزانه روشن شد و قلب‌های رنج دیده عزیزانی که میوه دل خود را از دست رفته می‌دیدند مالامال از سرور و شادی شد و به آرامش رسید.

آیت الله علم الهدی در این پیام با تبریک این روز به آزادگان سرفراز و خانواده آنان ادامه داد: آسمان این ‌کشور انقلابی را با درخشش ستارگان مقاومت در برابر ظلمت عوامل استکبار در منطقه نورانی مشاهده می‌کنیم.

خراسان رضوی ۱۷ هزار و ۲۲۶ شهید، ۴۹ هزار و ۲۸۶ جانباز و سه هزار و ۳۹۶ آزاده در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.