گردشگری و توریسم

تارتار: تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان نیاز به حمایت دارد

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار پس از تساوی بدون گل تیمش برابر سایپا در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به نظر من تقسیم امتیازات عادلانه‌ترین نتیجه بود، البته این را نباید نادیده بگیریم که سایپا در نیمه دوم فشار بیشتری به ما وارد کرد.

وی با اشاره به مشکلات نفت مسجد سلیمان افزود: صحبت اصلی من در مورد مشکلات تیم خودمان است. بازیکنان من بیش از ۸ ماه است هیچ دریافتی نداشتند و امیدآنها به چکی است که برای  تاریخ ۲۸ مردادبه آنها داده شده است. البته آنطور که مشخص است مسوولان هنوز نتوانستند پول را به باشگاه تزریق کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: در شرایط حساسی قرار داریم. دیدار هفته آینده ما با تیمی است که در خطر سقوط قرار دارد. از طرفی بازیکنانم نگران وضعیت چک هایشان هستند.

تارتار تاکید کرد: ما دوست داریم و می‌خواهیم مانند امروز و هفته‌های قبل فوتبال پاکی را به نمایش بگذاریم، اما اگر اتفاقی در مورد شرایط مالی بازیکنان رقم نخورد و بچه ها شرایط بدی را پیدا کنند، مسوولیتش با من نیست. خواهش من از مسوولان استانی این است که اجازه ندهند این تیم شرایط بحرانی پیدا کند. امیدوارم تا ۲۸ مرداد فکر اساسی کنند، چرا که من مسوولیت قبول نمی‌کنم و در صورت بروز اتفاق ناخوش‌آیند و خودشان باید پاسخگو باشند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد داوری گفت: داور در نیمه اول تحت تاثیر صدای بازیکنان بود و اشتباهاتی را داشت، اما در نیمه دوم بهتر شد و من او را مانند سایر داوران پاک و سالم دیدم. 

وی در رابطه آماده سازی تیمش برای جام حذفی، خاطرنشان کرد: من از هفته‌های قبل هم گفته بودم که هفته‌های آخر لیگ برای ما مانند بازی‌های تدارکاتی است و خودمان را برای حذفی آماده می‌کنیم.  فرقی نمی‌کند، در این رقابت‌ها با چه تیمی بازی کنیم چون ۳ تیم دیگر مدعی قهرمانی هستند، پرسپولیس قهرمان شده و دو تیم دیگر هم مدعی کسب سهمیه هستند.