گردشگری و توریسم

عملیات گازرسانی به ۱۰ روستای سرپل‌ذهاب در دست اقدام است

محبت جمالی نیا روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از عملیات گاز رسانی به روستاهای بخش مرکزی سرپل ذهاب، افزود: اراده دولت بر این است که بهره برداری از پروژه گاز رسانی مسیر روستایی رشید عباس – بریموند شامل ۱۰ روستای این شهرستان در کمترین زمان محقق شود.   
وی اظهار داشت:این روستاها شامل رشید عباس، علی آباد، قلعه رشید آقا، بریموند، دماغ سفید، دول الیاس ظله رش، کانی عزیز، سلمان تپه، و قورچی باشی از توابع بخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب است که از محل اعتبارات ماده ۱۲ اجرا می شود.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: ضرورت بهره برداری و استفاده از نعمت گاز برای روستاهای مسیر این پروژه برای ما بسیارحایز اهمیت است که در کمترین زمان ممکن افتتاح و بهره برداری خواهد شد.
 جمالی نیا ادامه داد: برای تسریع در اتمام روند پروژه که بیش از ۲/۴ کیلومتر طول خط آن در داخل شهر از میدان امام تا خروجی شهر (مسیرروستای رشید عباس) باقی مانده است که با پیگیری به عمل آمده و تفاهم انجام شده بین شهرداری و شرکت گاز، روند شروع پروژه برای اتصال به شبکه اصلی گاز شهرستان از ابتدای مرداد ماه ۹۹ از سر گرفته شده است.

 وی افزود: ساماندهی و پوشش ۲/۴ کیلومتر طول خط پروژه، نوار حفاری پروژه گازکشی منتهی به خیابان های اصلی و فرعی شهر مورد تاکید قرار گرفته که باید شرکت گاز به تعهدات خود در حداقل زمان ممکن به آن عمل کند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با ۹۰ هزار تن جمعیت و برخورداری از هشت دهستان و ۲۲۶ روستا، بیش از ۱۴ هزار مشترک گاز روستایی دارد.