گردشگری و توریسم

هدف تیم فوتبال یزدلوله، کسب سه امتیاز است

کاظم آسیابانپور عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای این مسابقه به غیر از مصدومیت علی غلامی و مهدی علی‌مرادی، مشکل دیگری نیست و باید قدر بازی‌های خانگی را بدانیم.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه با رعایت نکات بهداشتی بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود ادامه داد: دیدار ۲ تیم روز پنجشنبه ( فردا ) ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه در استادیوم شهید نصیری یزد برگزار می‌شود.

تیم یزدلوله تنها نماینده فوتبال استان در لیگ دسته سه کشور هم‌اکنون با ۱۸ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی گروه سه این رقابت‌ها قرار دارد. 

این تیم در ۱۵ مردادماه جاری با نتیجه ۲ بر یک تیم شاهین بندرعامری بوشهر را در دیدار خانگی شکست داد .

یزد لوله در گروه سه با تیم‌های استقلال شوش، استقلال اهواز، سپاهان نوین ایذه، سپاهان نوین اصفهان ، شاهین بندر عامری، پویندگان تلاش مرودشت، تامرادی کهگیلویه و بویراحمد، خلیج فارس میناب و آذراب اراک هم گروه است.

 در مرحله دوم ۱۰ تیم صعود کننده به همراه ۲۰ تیم باقی مانده از فصل قبل بازی‌های مرحله نهایی را در سه گروه ۱۰ تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می کنند.

هم اکنون تیم‌های یزد لوله و شهید قندی یزد به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند

در حال حاضر  ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان یزد در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه حضور دارد و سالانه حدود ۶۰۰ مسابقه فوتبال در لیگ‌های استانی برگزار می‌شود که نقش مهمی در توسعه این رشته در یزد دارد.