گردشگری و توریسم

معاون استاندار بوشهر: تولید در مراکز صنعتی استان بدون وقفه استمرار دارد

مجید خورشیدی روز سه شنبه در نشست کمیسیون کارگری استان بوشهر با اشاره به انتخاب شعار جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری افزود: به طور قطع کارگران محور اصلی جهش تولید به شمار می‌روند و ایجاد بستر مناسب برای اینکه آنها بدون دغدغه به وظیفه اصلی خود بپردازند، وظیفه همه مدیران و کارفرمایان است و هر گونه کوتاهی در این رابطه پذیرفتنی نیست.

رئیس کمیسیون کارگری استان بوشهر با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته برای بهبود روند پرداخت مطالبات کارگران گفت: پرداخت معوقات حقوق و مزایای کارگران و همچنین بهبود امکانات رفاهی آنان به جد در حال پیگیری است و بهبود حقوق کارگران نیز نیازمند تصمیم‌های کلان و ملی است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر و به خصوص صنایع گاز و پتروشیمی در مجموعه اقتصادی انرژی پارس از مهمترین کانون‌های کارگری کشور به شمار می‌رود، افزود: استان بوشهر همواره در صحنه‌های کار، تولید، تلاش و به خصوص همت و درایت کارگران در ایجاد فضای توام با آرامش و پویایی، سربلند بوده و خواهد بود.

خورشیدی در خصوص پیگیری مستمر حقوق کارگران گفت: با پیگیری‌های استاندار و مجموعه مدیریتی مرتبط با حوزه‌های کارگری، دفاع از حقوق کارگران همواره از اولویت‌های راهبردی استان بوده و با تصمیم‌ها و اقدام‌های انجام شده یا در حال انجام، وضعیت رفاهی کارگران بهبود یابد.