گردشگری و توریسم

صادقی: ماشین‌سازی برای یک امتیاز آمده بود/ این برد را به مدیرعامل باشگاه تقدیم می‌کنم

ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از پیروزی ارزشمند برابر ماشین‌سازی اظهار داشت: بازی نزدیکی بود. ماشین‌سازی با توجه به شرایط جدول دنبال کنترل بازی و گرفتن یک امتیاز بود و اگر توانست گل هم به ثمر برساند.

وی در ادامه افزود: اما هدف ما گرفتن سه امتیاز بازی بود. بازی نزدیکی بود و می‌دانستیم این مسابقه روی ضربات ایستگاهی و اوت دستی، گل خواهد داشت. دروازه‌بان ما هم دو توپ خیلی خوب گرفت. در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم تیم ما بهتر بازی کرد و کل نیمه دوم در اختیار ما بود.  این برد را به کاشانی مدیرعامل محترم باشگاه تقدیم می‌کنم که بالای سر تیم آمدند و حمایت کردند و به خود من هم اعتماد به نفس دادند با وجود اینکه نتایج ما خوب نبود و گاهی مساوی می‌کردیم. قول می‌دهم تلاش مان را بیشتر کنیم تا رتبه ما در آخر لیگ در جدول بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره دیدار با فولاد در هفته بیست و هشتم بیان داشت: هفته آینده با فولاد و بعد از آن با نفت مسجدسلیمان و در آخر با پرسپولیس بازی داریم اما  مهم‌ترین بازی، همین دیدار امشب بود. همانطور که قبل از بازی هم گفتم این دیدار بسیار حساس بود که پیروز شدیم و برای سه بازی آینده خودمان را  آماده می‌کنیم.

صادقی در پایان راجع به داوری این مسابقه خاطرنشان کرد: داوری این بازی سخت بود زیرا  بازی نزدیکی را شاهد بودیم و برخوردها زیاد بود و اعتراض به داور هم در جریان بازی طبیعی بود.

تیم فوتبال سایپا موفق شد در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر از سد ماشین‌سازی بگذرد و به طور موقت  به رده دهم جدول رده‌بندی صعود کند.