گردشگری و توریسم

فرماندار: اجرای طرح دوربرگردان بلوار حضرت معصومه در اسلامشهر تصویب شد

 مسعود مرسلپور عصر پنجشنبه در جلسه کمیته فنی حمل‌ونقل و ترافیک شهرستان اسلامشهر افزود: در صورت اجرای این دوربرگردان بخش عمده ترافیک صبحگاهی و عصرگاهی میدان الغدیر برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: راهداری غرب استان تهران نیز در خصوص اجرای پروژه موسوم به شهر کفش در جاده احمدآباد مستوفی برابر با مصوبه شورای حمل‌ونقل و ترافیک این شهرستان موافقت کرده است.

مرسلپور خاطر نشان کرد: برای ایمنی هرچه بیشتر این مسیر، عقب‌نشینی ایستگاه صدا وسیما نیز مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته، همکاری و همراهی موثر شهرداری و شورای اسلامی شهر، تصمیم‌های کارشناسی لازم برای جلوگیری از بن بست شدن هشت کوچه محله سعیدیه اتخاذ شده است. 

مرسلپور تصریح کرد: با اخذ موافقت مسکن و شهرسازی استان تهران و همچنین توافق شهرداری اسلامشهر با مالک اراضی که در صورت ساخت و ساز تعدادی از کوچه‌های محله سعیدیه بن‌بست می‌شد، مهمترین مشکل ساکنان این محله برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش و همت مسئولان این شهرستان تامین رفاه و آسایش مردم در محلات مختلف است، اضافه کرد: اعضای کمیته فنی حمل و نقل ترافیک گزارشی کارشناسی از وضعیت فعلی محله سعیدیه و مشکلات مردم تهیه می‌کنند تا با تصویب راهکارهای اجرایی در مبادی ذیربط این مشکلات برطرف شود.

شهرستان اسلامشهر با ٨٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب استان تهران واقع است.