گردشگری و توریسم

وضعیت کافی شاپ ها و قلیان خانه های یاسوج نامناسب است

سید علی ملک حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی در استان تاکنون در ۲ مرحله اجرا شده است.

وی افزود: در مرحله نخست برخورد با خودرو سواران و افراد ماجراجو در ساعت میانی و پایانی شب در شهر های استان در دستور کار قرار گرفت.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این اقدامات با حضور پلیس راهور و نیروی انتظامی اجرایی شد و ۱۴۵ دستگاه خودرو توقیف و پس از انتقال به پارکینگ، ضمن اعمال جرایم، برای برخی از مالکان آنها پرونده کیفری تشکیل شد.

ملک حسینی ابراز داشت: در مرحله دوم این طرح، وضعیت نابسامان کافی شاپ ها و قلیان خانه های سطح شهر، مورد بازرسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این بازرسی، دستگاه هایی همچون تعزیرات حکومتی، نمایندگان شبکه بهداشت و اتاق اصناف حضور داشتند و نسبت به پلمپ ۱۰ مورد از این مراکز اقدام و برای برخی نیز پرونده قضایی تشکیل شده است.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مرحله سوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیز به زودی در استان اجرایی می شود.

ملک حسینی تاکید کرد: برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت شهروندان و کسانی که به حقوق شهروندی دیگران تجاوز می کنند، صورت می گیرد.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: عموم مردم اعم از زن و مرد و حتی اطفال، حق تردد بدون مخاطره در شهر را دارند و نباید برای آنان مزاحمتی ایجاد و یا مورد تعرض قرار بگیرند.

ملک حسینی به هنجار شکنان هشدار داد و تاکید کرد که دادستانی در مرکز استان و سایر شهرستان ها به سراغ افرادی که اقدام به درگیری، حمل سلاح گرم و دیگر اعمالی که موجب سلب آسایش و امنیت مردم می شوند ، خواهد رفت.

پیش از این مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمدگفته بود که شمار دکه ها و کافه ها بدون مجوز و نظارت کافی در حال گسترش بوده و آمد و شد افراد به ویژه دانش آموزان به این مکان ها چشمگیر است که می طلبد دستگاه های نظارتی در این خصوص ورود کنند.