گردشگری و توریسم

مربی ماشین سازی: برای رسیدن به جایگاه تک رقمی می جنگیم

به گزارش ایرنا، حمید عبداللهی چهارشنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی تیم های ماشین سازی و گل‌گهر سیرجان افزود: فردا با تیمی بازی داریم که از لحاظ مدیریتی، اقتصادی و فنی جزو ۳ تیم اول کشور است و تنها تیمی در ایران است که با ۳ سرمربی ( مجید جلالی، پیروز قربانی و سرآسیابی) در حال فعالیت است که نشان می‌دهد تیم گل گهر یک اتاق فکر بزرگ دارد و معتقد هستم جایگاه واقعی این تیم در جدول مکان فعلی نیست.

مربی تیم سبزقباهای تبریز خاطرنشان کرد: فردا با تیم بزرگی بازی داریم و برای این دیدار بازیکنان خوبی در اختیار داریم که نهایت تلاش خود را خواهند کرد تا با نتیجه خوبی زمین مسابقه را ترک کنیم و به جایگاه تک رقمی صعود کنیم.

عبداللهی اضافه کرد: هفته پیش هیچ کس کار بزرگ بازیکنان ماشین‌سازی در اصفهان را ندید و همه از فضای آلوده‌ای که ایجاد شده بود سعی کردند اشکالات داوری را ببیند و متاسفانه کار بزرگ بازیکنان ماشین‌سازی دیده نشد.

وی در خصوص بازیکان مصدوم و محروم تیم ماشین سازی برای بازی مقابل تیم گل گهر سیرجان اعلام کرد: بازیکن مصدوم برای بازی فردا نداریم، اما اسلامی‌خواه و عزیز معبودی به دلیل محرومیت همراه تیم نخواهند بود.

عبداللهی در مورد داوری بازی مقابل ذوب‌آهن عنوان کرد: اگر از اهل فن داوری کسی بازی را به صورت کامل ببنید متوجه خواهد شد که داور این بازی شجاع و با جسارت بود، اما مثل تمام داوران، اشتباهاتی در قضاوت این بازی وجود داشت که بیشتر از سوی کمک داور بازی بود و به دنبال مقصر نیستیم.

وی با حمایت از نوع داوری بازی هفته گذشته اظهار کرد: داور این بازی از لحاظ ما در بسیاری از صحنه‌های بازی تصمیم‌های شجاعانه و درستی گرفت و امیدواریم این هجمه شدید علیه داوران به پایان برسد.

سرمربی تیم گلگهر سیرجان نیز در این نشست خبری گفت: امیدواریم فردا بازی خوب، منظمی و موفقی از هر ۲ تیم شاهد باشیم.

مجید جلالی با اشاره به تمرینات پرفشار بازیکنانش، خاطرنشان کرد: هفته گذشته  ۱۲ نفر از تیم ما جواب تست کرونایشان مثبت اعلام شده بود و برای بازی با ماشین‌سازی ۴، ۵ نفر به تیم اضافه شدند و بقیه متاسفانه نتوانستند در این بازی تیم را همراهی کنند.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان عنوان کرد: ما نهایت تلاش خود را می‌کنیم و امیدواریم فردا بازی خوب و منظمی داشته باشیم.

وی اعلام کرد: خوشبختانه برای بازی فردا بازیکن محرومی نداریم و ۳ بازیکن را به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در اختیار نداریم .

دیدار تیم های ماشین سازی و گل گهر سیرجان از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال فردا پنجشنبه از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید سردار قاسم سلیمانی تبریز برگزار خواهد شد.

تیم ماشین سازی با کسب ۲۷ امتیاز در رده دهم و تیم گل گهر سیرجان با کسب ۲۲ امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جای دارند.