گردشگری و توریسم

معاون سیاسی استاندار: تغییرات جدید در فرمانداری‌های گلستان نداریم

عبدالرضا چراغعلی امروز چهارشنبه در حاشیه تودیع و معارفه فرماندار شهرستان ساحلی بندرترکمن با یادآوری تغییرات اخیر در چند فرمانداری استان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس سیاست وزارت کشور و تشخیص استاندار تلاش کردیم از نیروهای متخصص و در عین حال جوان برای اداره شهرستانها استفاده کنیم.

وی بیان داشت: بر اساس آخرین مصوبه وزارت کشور در ۲۱ شهریور ماه امسال در ۴ شهرستان غرب گلستان برگزاری دور دوم انتخابات مجلس را خواهیم داشت هرچند شرایط خاص کشور (کرونا) احتمالاتی را متصور است.

گفتنی است در پایان انتخابات دور اول غرب گلستان عبدالجلال ایری ۲۱ هزار و ۱۸۳ رای و رجب محمدآبادی ۱۴ هزار و ۹۸۳ رای به دست آوردند و به دلیل کسب نکردن اکثریت آرا، بخت خود را برای رسیدن به کرسی بهارستان در ۲۱ شهریور امسال امتحان خواهند کرد.

قرار بود مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم ۲۹ فروردین امسال برگزار شود اما شیوع کرونا و تبعات ناشی از آن، زمان برگزاری این رویداد سیاسی را تا شهریور آینده به تاخیر انداخت.

معاون سیاسی استاندار در خصوص انتقاداتی که اخیرا از روابط عمومی استانداری گلستان و ضعف در ارتباط با رسانه‌ها مطرح شده است، گفت: رویکرد مجموعه استانداری تقویت ارتباط؛ تعامل ، هم فکری و هم‌نظری با رسانه ها است و اگر در این خصوص مشکل یا قصوری ایجاد شده است؛ از اصحاب رسانه پوزش می‌خواهیم.

همچنین چراغعلی در شورای اداری بندرترکمن به سخنان رهبر معظم انقلاب در نشست مجازی با نمایندگان مجلس اشاره و اظهار داشت : منویات مدبرانه و هوشمندانه معظم له مانع شکاف بین خادمان مردم در قوای مقننه و مجریه شد.

وی با بیان اینکه شرایط کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی بین ملت با مجموعه حاکمیت و خادمان مردم است، گفت: مطالبه‌گری از حقوق و وظایف نمایندگان مجلس است اما نحوه پیگیری و برخی ادبیات مطرح شده در خور جایگاه و شان نمایندگان نبود.

 چراغعلی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند باید مطالبات و خواسته‌های مردم از سوی نمایندگان مطرح و پیگیری شود اما بهتر است این پیگیری ها با تعامل بیشتری باشد.

در این جلسه سید صادق شیرنگی به عنوان سرپرست  فرمانداری بندرترکمن معارفه شد.

بندرترکمن با حدود هشتاد هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان واقع است.