گردشگری و توریسم

موسوی درگذشت دو فعال رسانه‌ای کشور را تسلیت گفت

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه روز دوشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: خبری پر مِحن برای میهن پر مهر. روزهای پایانی تیر ماه دو گل خندان عرصه خبر و رسانه پر کشیدند.

موسوی اظهار داشت: سهیل گوهری و  روح‌الله رجایی از روزنامه نگاران جوان، خوشنام و خوش آتیه ایران بودند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: درگذشت غمبار این دو چهره محبوب رسانه‌ای را به بازماندگان، اهالی رسانه‌ و هموطنان عزیز تسلیت می‌گویم.

روح الله رجایی سردبیر روزنامه جام جم صبح امروز دوشنبه -۳۰ تیرماه ۹۹- دارفانی را وداع گفت. وی متولد ۱۳۶۱ و دانش آموخته مقطع دکتری رشته علوم ارتباطات بود و از سال ۱۳۸۰ به صورت حرفه ای به کار روزنامه نگاری اشتغال داشت و سابقه حضور در رسانه‌های مختلف از جمله روزنامه همشهری، همشهری جوان و تهران امروز را در کارنامه داشت و پیش از این در سمت معاون اداره کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر و همچنین معاون روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی مشغول به فعالیت بود.

همچنین سهیل گوهری روزنامه نگار و عضو حزب ندای ایرانیان که هفته گذشته طی حکمی از سوی مدیرعامل استقلال به عنوان سرپرست روابط عمومی این باشگاه انتخاب شده بود و یک روز بعد خودش از این سمت استعفا کرد و  پس از چند روز دست و پنجه نرم کردن با ویروس کرونا، دار فانی را وداع گفت. گوهری در نامه استعفایش علت اصلی کناره گیری خود را درگیری خانواده‌اش با ویروس کرونا عنوان کرده بود.