گردشگری و توریسم

ویسی: می‌توانستیم سایپا را شکست دهیم

عبدالله ویسی در نشست مطبوعاتی پس از دیدار تیمش برابر سایپا، کسب یک امتیاز را از این دیدار بسیار ارزشمند خواند و اظهار داشت: خواهید دید که این یک امتیاز در هفته‌های آینده به تیم بسیار کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: بازی دو تیم بسیار حساس بود اما از نظر فوتبالی، بی‌رنگ و در حد این دو تیم نبود. البته در این دیدار زشت و بد، چند موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم اما از این فرصت‌ها به نحو مطلوب استفاده نکردیم و در نهایت بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره تغییر تفکراتش در نیمه دوم عنوان کرد: ما دو بازیکن خود از دست دادیم و مجبور به تغییر تاکتیک شدیم و هم‌اکنون نگران حال دو بازیکن خود که راهی بیمارستان شدند، هستم.

وی درباره قضاوت داوران این دیدار نیز گفت: داوری بد نبود و مشکل خاصی نداشت فقط امیدوارم در دیدارهای بعدی اتفاقاتی که در دیدار دو تیم ذوب آهن و ماشین سازی افتاد، برای تیم ما نیافتد.

مربیان تیم ملی این دیدار را از نزدیک مشاهده کردند و ویسی در این خصوص نیز اظهارداشت: استرس بازی به قدری زیاد بود که بازیکنان توجهی به حضور مربیان در ورزشگاه نداشتند.

وی درباره نتایج سایر دیدارها در هفته بیست و پنجم به ویژه پیروزی گل گهر سیرجان، عنوان کرد: برتری گل گهر به سود ما شد، سه هفته است که شکستی نداشتیم و این درحالی است که در این هفته‌ها فقط یکگل خوردیم هرچند از نتیجه این دیدار راضی نیستیم اما با توجه به اینکه هفته بعد در خانه خودمان بازی می‌کنیم به کسب امتیازات آن دیدار از هم اکنون امیدوار بوده و روند رو به رشد تیم را مطلوبارزیابی می‌کنیم.

پیکان پس از دو برد متوالی امشب برابر سایپا متوقف و نوار پیروزی‌هایش قطع شد.