گردشگری و توریسم, گردشگری ورزشی

سرمربی تیم قشقایی شیراز: جای هواداران در ورزشگاه خالی است

ابراهیم طالبی، شامگاه یکشنبه پس از برتری تیمش مقابل علم و ادب تبریز افزود : برای همه بازی‌ها برنامه خاصی داریم و فرق نمی‌کند حریفمان در کجای جدول باشد.

وی اضافه کرد: در نیمه نخست این بازی، تا پیش از گل اول چندین فرصت خوب گلزنی را از دست دادیم و در کل در این بازی ۱۰ موقعیت گل روی دروازه حریف به وجود آوردیم.

طالبی ادامه داد: این بازی برای ما تمام شد و از فردا باید به فکر بازی با رایکای بابل باشیم تا بتوانیم با شکست این تیم در جدول جایگاه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم قشقایی شیراز بیان داشت: با وجود اینکه شیراز قطب گردشگری است و در زمینه فوتبال هم استعدادهای خوبی دارد، افسوس که یک تیم در لیگ برتر ندارد.

طالبی، اظهار امیدواری کرد در فصل آینده، تیم‌های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز با قدرت روانه رقابت‌ها شوند تا با حداقل یک تیم، دل هواداران شیرازی پس از هشت سال شاد شود.

دیدار تیم‌های قشقایی شیراز و علم و ادب تبریز، شامگاه یکشنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم میزبان پایان یافت.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک، ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم به لیگ برتر دوره بیستم صعود خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

تیم‌ سپید رود رشت در رده هفدهم است وخطر سقوط این تیم را تهدید می‌کند و علم و ادب تبریز هم به دسته دوم سقوط کرد.