گردشگری و توریسم

برگزاری ۱۳ هزار کلاس درس مجازی در دانشگاه گلستان و چند خبر کوتاه

رییس دانشگاه گلستان با اشاره به برگزاری کلاس‌های درس این دانشگاه در ترم دوم سال تحصیلی جاری به صورت مجازی به علت شیوع کرونا گفت: در این ایام و برای جبران دروس عقب افتاده دانشجویان در مجموع ۱۳ هزار کلاس درس مجازی برگزار شد.
فرهاد یغمایی اظهار داشت: با توجه به طراحی یک نرم‌افزار ویژه امتحانات پایان ترم دانشجویان که برای اولین بار در کشور توسط شرکت‌های دانش بنیان وابسته به دانشگاه گلستان طراحی شد، امتحانات به صورت آنلاین و مجازی برگزار گردید.

**

فرمانده انتظامی رامیان از کشف ۹ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در یک عملیات پلیسی خبر داد و گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهر دلند با اشراف اطلاعاتی از فعالیت یک سوداگر مرگ وی را پس از غافلگیری در حین ارتکاب جرم دستگیر کردند.

سرهنگ ابوالفضل وزیری افزود: همچنین یک اقامتگاه در رامیان بدلیل برگزاری مجالس غیرمتعارف و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی پلمپ شد.

**

با بیشتر شدن بیماران کرونایی در مینودشت و ورود این شهرستان به شرایط هشدار، راه های دسترسی به تفرجگاه ها این منطقه بسته شد.

**

مونا آشفته بازیکن گلستانی تیم ملی والیبال بانوان ایران که سابقه بازی در لیگ ترکیه را هم دارد با قراردادی رسمی به تیم بزرگسالان سایپا پیوست.

**

یک دستگاه خودرو سواری پراید حین تردد در  جاده جنگل گلستان – گالیکش با یک دستگاه خودرو کامیون که در شانه خاکی جاده پارک شده، برخورد کرد که در این حادثه یکی از سرنشینان پراید در دم جان باخته و ۴ سرنشین دیگر مجروح شدند.