گردشگری و توریسم

«سولسشر» برای کشاندن «سانچو» به اولدترافورد باید چهار قربانی بدهد

شیاطین سرخ بیش از یک سال است که در پی جذب سانچو بوده و به طور مداوم ستاره دورتموند و وینگر تیم ملی انگلیس را زیر نظر گرفته است.

اما «اِد وودوارد» مدیر اجرایی یونایتد به سولسشر هشدار داده است که وی باید پیش از اقدام برای سانچو، تا جایی که می‌تواند با فروش بازیکن برای باشگاه نقدینگی فراهم کند.

یونایتد نیز همچون سایر باشگاه‌های جهان به شدت از پاندمی کرونا آسیب دیده است و با توجه به مبهم بودن دورنمای مالی فوتبال، یونایتدها تمایلی ندارند تا با خرید سانچو خود را در معرض پیامدهای مالی ناشی از آن قرار دهند، به ویژه اینکه هنوز زمان بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها مشخص نیست.

ماشین تبلیغاتی یونایتد نیز در جریان تعطیلی گسترده ناشی از پاندمی، تقریبا از حرکت ایستاده و سولسشر دستور دارد که پیش از خرید بازیکن، اقدام به فروش بازیکن کند.

دورتموند برای سانچو حدود ۱۱۰ میلیون پوند می‌خواهد؛ رقمی که در شرایط فعلی وحشت آور به نظر می‌رسد؛ با این حال، سرخ‌های آنفیلد برای جذب ستاره ۲۰ ساله دورتموند تمایل زیادی دارند.

اما سولسشر برای خرید وی باید چک‌های دستمزد بازیکنان را کاهش داده و با فروش بازیکن جا برای سانچو باز کند و این کار سانچزی را که هفته‌ای ۴۰۰ هزار پوند درآمد دارد به همراه لینگارد، «آندرس پریرا» و «فیل جونز» را در صدر فهرست قربانی‌ها قرار می‌دهد.