گردشگری و توریسم

دادستان رضوانشهر: پیگیری حقوق عامه و اجرای عدالت اولویت عمل است

 سید مرتضی هاشمی ساداتی در دیدار با امام جمعه این شهرستان و همزمان با هفته قوه قضائیه که با حضور جمعی از قضات و کارکنان دادگستری برگزار شد، افزود: رویکرد قوه قضائیه با توجه به محرمانه بودن رسیدگی ها و حفظ آبروی افراد و اشخاص به گونه است که ما تقریباً نمی توانیم مصاحبه نمائیم، لذا در دادسرای این شهرستان نیز چنین ریکردی وجود دارد و ما قادر به ارائه گزارش و انجام مصاحبه نیستیم اما در عین حال گزارش هایی از اقدامات و عملکردها ارائه می شود.

وی با اشاره به همکاری بین دستگاه قضایی و سایر ادارات و نهادها در این شهرستان بیان کرد: باتوجه به استقلال دستگاه قضایی در راستای تحقق دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف نظام، همکاری با سایر ادارات و نهاد های شهرستان برای رفع مشکلات مردم از سوی این دستگاه وجود دارد.

 دادستان رضوانشهر در ادامه با اشاره به دغدغه های معیشتی و اقتصادی مردم افزود: دادستانی به عنوان پشتوانه مردم سعی می کند هم در دستگاه خود و هم سایر ادارات در حوزه های مختلف اجتماعی،  اقتصادی در پی اجرای عدالت باشد.

 وی گفت: حمایت از ادارات در بن بست های قانونی که وجود دارد و همچنین پیگیری حقوق عامه از جمله در بحث سلامت مردم و مشکلات بیمارستان رضوانشهر که همچنان با مشکل نبود تجهیزات پزشکی و کمبود هایی از این دست مواجه می باشد از جمله موضوعاتی است که برای تحقق آن تلاش می کنیم.

 دادستان رضوانشهر ادامه داد : پیگیری حقوق و آزادی های مشروع اشخاص، برخورد بدون تبعیض و بر اساس عدالت با متهمین و محکومین در هر سطح و جایگاهی که باشند، بالاخص کسانی که امنیت جامعه را برهم می زنند چه مربوط به امنیت روانی و امنیت جامعه باشد همواره در دستور کار قرار دارد و در این راستا اجرای کامل احکام صادره توسط محاکم قضایی با جدیت دنبال می شود.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲۰ روستا و ۲ بخش مرکزی و پره سر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.