گردشگری و توریسم

فرماندار :نگاه به رشت باید ویژه و متفاوت از سایر شهرستان ها باشد

 علی فتح اللهی غروب یکشنبه در مراسم معارفه اش به عنوان فرماندار جدید این شهرستان افزود:  نگاه ویژه خدمات دهی به شهرستان رشت نه تنها برای استان بلکه برای کل کشور حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه توجه ویژه به شهرستان رشت توجه به کل کشور است، اظهار داشت: وجود ادارات کل گیلان، مراکز خدماتی، بیمارستانی و غیره در شهرستان رشت می طلبد که به این شهرستان نگاه ویژه ای شود.

فتح اللهی با اشاره وضعیت نامناسب و آلودگی رودخانه های زرجوب و گوهرورد رشت خاطر نشان کرد: در کشورهای توسعه یافته رودخانه ها فرصتی برای گردشگری است اما اینجا این دو رودخانه  با توجه به وضعیتی که دارند تبدیل به تهدید شده اند.

وی با بیان اینکه باید با وفاق و دوستی مشکلاتی این چنینی را مرتفع کنیم، اظهار داشت: فرمانداری رشت به روی مردم، جناح ها و گروه های مختلف باز خواهد بود و باید از همه ظرفیت ها برای توسعه شهرستان رشت بهره گیریم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم در سخنانی بیان داشت: افرادی که مسئولیت می پذیرند باید بگویند که توفیق این خدمتگزاری را خداوند به آنان داده است.

محمدرضا احمدی سراوانی با تاکید بر ضرورت توجه به تکریم ارباب رجوع در ادارات اظهار داشت: اگر نمی توانید مشکلات مردم را حل کنید باید شنونده خوبی بوده و حرف مردم را به خوبی گوش دهید.

رییس شورای اسلامی شهرستان رشت نیز با بیان اینکه مردم اتحاد،  همدلی و احترام می خواهند، بیان داشت: باید با احترام با مردم برخورد کنیم و شنونده مشکلات آنان باشیم.

اسماعیل حاجی پور خاطر نشان کرد: باید با دوستی و همدلی برای رفع مشکلات مردم و توسعه و پیشرفت شهر تلاش کرد.

میرشمس مومنی زاده فرماندار سابق شهرستان رشت نیز در این مراسم به تشریح اقدامات انجام گرفته در این شهرستان طی ۲ سال حضور خود در این مسئولیت پرداخت.