گردشگری و توریسم

ارتش صهیونیستی یگان پهپادی جدید تاسیس کرد

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین به نقل از شبکه هفت رژیم صهیونیستی، یگان پهپادی جدیدی زیر مجموعه گردان اطلاعات ۹۹۰۰ وابسته به «نیروی اطلاعات ارتش» است که مسئولیت آن جمع‌آوری اطلاعات امنیتی و جغرافیای بصری است.

بر اساس این گزارش، این یگان پهپادی که از نهایت دقت برای تصویربرداری در شبانه روز برخوردار است، به رمزنگاری بصری و ترسیم نقشه‌های دقیق می‌پردازد.

این گزارش می‌افزاید، ارتش صهیونیستی در تلاش است تا بیشترین استفاده را از پهپادها و کوادکوپترها در زمینه ژئوسیاسی، اطلاعاتی و جمع‌آوری اطلاعات به کار گیرد؛ به ویژه اینکه می‌توان در هر شرایط آب‌ و هوایی و با کمترین هزینه از آنها استفاده کرد.

در حالی ارتش رژیم صهیونیستی از تشکیل این یگان پهپادی خبر داده است که، مقام‌های صهیونیستی سرگرم برنامه‌ریزی برای الحاق کرانه باختری هستند و در همین حال، شاباک و سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم درباره پیامدهای خطرناک طرح الحاق کرانه‌باختری هشدار دادند.

رژیم صهیونیستی قصد دارد از ماه آینده میلادی بخش‌هایی از کرانه باختری رود اردن را که در جنگ ۱۹۶۷ میلادی به اشغال خود درآورده به قلمرو خاکی خود ضمیمه کند.  

برخی کشورهای اروپایی تهدید کرده‌اند که در صورت اجرای تصمیم رژیم اسرائیل برای الحاق کرانه باختری، اساس روابط خود با تل آویو را تغییر خواهند داد.