گردشگری و توریسم

۶۳ طرح همسو با جهش تولید در همدان اجرا می‌شود

سید سعید شاهرخی عصر شنبه ‍در نشست با مجمع نمایندگان استان همدان افزود: این طرح‌ها همسو با جهش تولید پیش بینی شده و بیشتر این طرح ها مربوط به بخش خصوصی است.

وی اضافه کرد: علاوه بر طرح های یاد شده ۸۶ طرح در زمینه عمرانی به ارزش ۶ هزار میلیارد تومان در دست اجرا است که امید می رود بخشی زیادی از این طرح ها نیز تا پایان سال بهره برداری شود.

شاهرخی خاطرنشان کرد: توجه به معیشت، اشتغال و اقتصاد مردم از مهمترین اولویت‌های ما در استان است و امیدواریم با آغاز فعالیت نمایندگان جدید مردم در مجلس شورای اسلامی، فصل جدیدی از توسعه و پیشرفت در استان را شاهد باشیم. 

استاندار همدان با بیان اینکه این استان به صورت فعال و پویا در شرایط حساس کنونی کشور در حال رشد و توسعه است افزود: یکی از موفقیت‌های این چند سال اخیر وفاق و همدلی همه ارکان نظام در استان بوده است. 

شاهرخی اظهار داشت: اولویت ما در استان توجه به معیشت مردم در کنار تعامل حداکثری و همدلی همه مجموعه‌ها است.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری نمایندگان جدید مردم شهرستان‌های همدان، طرح‌های ملی را که به تفکیک هر شهرستان در دست اقدام است به سرانجام برسد.

استاندار همدان گفت: برنامه های کارشناسی و پیشنهادات نمایندگان جدید استان در برنامه عملیاتی و راهبردی سه ساله توسعه استان دیده می‌شود.

شاهرخی ادامه داد: برنامه‌های سه ساله توسعه استان بر اساس ظرفیت‌ها و حداکثر منابع در اختیار و حداکثر صرفه‌جویی تدوین و در نظر گرفته شده‌اند.