گردشگری و توریسم, گردشگری ورزشی

سقف افزایش تعرفه‌های ورزشی شهرداری تهران ۲۵ درصد است

حجت نظری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر نوع بی‌توجهی به سقف افزایش ۲۵ درصدی بهای خدمات ورزشی، این موضوع پیگیری و با متخلفان برخورد خواهد شد.

به گفته رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران، سازمان ورزش در دوره‌های گذشته با توجه سقف بهای تعرفه خدمات ورزشی با افزایش ۱۵ تا ۳۵ درصدی در مناطق (میانگین ۲۵ درصد) این اشتباه را اعمال می کرد که به آن ایراداتی وارد است.

وی افزایش ۲۵ درصدی را سقف تعرفه خدمات ورزشی عنوان کرد و افزود: در مناطق برخوردار پایتخت تا ۲۵ درصد، مناطق کمتر برخوردار ۱۵ تا ۲۰ درصد و در مناطق ضعیف  به میزان کمتری با توجه به سطح معیشت مردم، قیمت خدمات ورزشی مجموعه‌های شهرداری تهران تغییر می کند.

نظری با توجه به اینکه از سال ۹۶ هیچ افزایشی در نرخ خدمات ورزشی شهرداری صورت نگرفته است، بیان کرد: در ۲ سال و نیم گذشته با هدف تشویق بیشتر مردم به ورزش، افزایش خدمات تعرفه های ورزشی اعمال نشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین درباره ۵۶ سوله بحران که هم اینک با عنوان مجموعه الزهرا(س) در اختیار سازمان ورزش شهرداری قرار دارد، اظهار داشت: مصوبه شورای شهر بر بازگرداندن این سالن‌ها به سازمان مدیریت بحران شهرداری تاکید دارد.

سازمان ورزش شهرداری تهران بیش از ۱۹۰ مجموعه ورزشی آبی و چند منظوره را در سطح پایتخت در اختیار دارد.