گردشگری و توریسم

امام جمعه موقت اهرم: انتظار از مجلس یازدهم ایجاد امید و نشاط در جامعه است

حجت الاسلام اصغرصفری در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته  اهرم افزود: مجلس یازدهم  اولین مجلس در چهل و دومین سال انقلاب و یا به تعبیری در گام دوم انقلاب است که سمت و سوها، جهت گیری‌ها، رویکردها و عملکرد این مجلس می‌تواند سنگ بنای مجلس دیگر و دولت انقلابی و حزب‌الهی باشد.

وی یادآور شد: امید می‌رود نمایندگان  عزت ملی، اخلاق  و فضیلت دوباره  به مجلس شورای اسلامی بازگردانند و پیوند حقیقی خود با مردم که با رای همین مردم به مجلس راه یافته‌اند با پرهیز از  اشراف‌گری و اسراف غیر ضروری با مردم بیشتر ارتباط پیدا کند.

صفری  در بخش دیگری بیان کرد: حرکت پنج نفت کش  با پرچم بر افراشته جمهوری اسلامی، روشن کردن دستگاه‌های جهت یاب، حرکت در دریای کارائیب و لنگر انداختن  در سواحل ونزوئلا  اعلام یک وضعیت جدید در جهان  است که باید غرب و  کشورهای دیگر خواسته یا ناخواسته ورود ایران به جرگه ابرقدرتی دنیا را بپذیرند.

امام جمعه اهرم  افرود: برای تکمیل این اقتدار جهانی و بین‌المللی باید با تقویت بینه اقتصادی و بنیان‌های فرهنگی و اجتماعی و تربیت نسل آینده این کشور  بیشتر تلاش کرد.

وی با اشاره  به سالروز ارتحال ملکوتی امام (ره )گفت: امروز بزرگترین سرمایه ای که ملت از امام ره در دست دارد مکتب ماندگار ایشان است که توانسته در برابر توطئه‌های سنگسن مقاومت و از گذرگاه‌های بسیار دشوار عبور کند.