گردشگری و توریسم

مجلس اعلای اسلامی عراق: مقاومت به راه خود ادامه می‌دهد

حمودی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : جهان اسلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را گرامی می دارد ؛ روزی که امام خمینی (ره) آن را به نام قدس نامگذاری کرد تا آرمان فلسطین در راس اولویت‌های جهان اسلام و در کانون توجه ملت‌های عربی و اسلامی باقی بماند.

وی افزود: در این اقدام راهبردی امام خمینی (ره) می‌توان نگاه عمیق وی را دید که توانست با ماندگار کردن روز قدس به مقابله با مسئله عادی‌سازی روابط با اسرائیل برخیزد تا مسئله فلسطین همیشه در اذهان و افکار مردم باقی بماند. 

حمودی گفت: روز قدس امسال روز فریاد مسلمانان در برابر همه تلاش‌های غرب و آمریکا به ویژه اقداماتشان علیه فلسطین از جمله انتقال سفارت آمریکا به قدس، اعلام معامله قرن، پیگیری سیاست عادی‌سازی روابط برخی از نظام‌های عربی با صهیونست‌ها و نیز هدف قرار دادن مجاهدان بزرگ و صاحب پرچم جهاد مانند حاج قاسم سلمانی است.

این مقام عراقی تاکید کرد که نشانه‌های نابودی هیمنه آمریکا در منطقه با جنایت‌ بزدلانه آنها در ترور رهبران مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس آشکار شده است. این دو شخصیت عمر خود را در راه جهاد و فداکاری برای ارزش‌ها و مبانی اسلامی صرف کردند.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق درباره سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری نیز گفت: سخنان تاریخی ایشان برای دوست و دشمن مهم است. دشمن در معادلات خود در برابر جدیت محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران تجدیدنظر خواهد کرد و دوست مقاوم نیز در معادلاتش در برابر دشمن بازنگری خواهد کرد.

وی تاکید کرد: مقاومت با وجود چالش‌های بزرگ جهان از جمله همه‌گیری ویروس کرونا و عواقب آن همچنان به راه مشروع و قانونی خود ادامه می‌دهد.