گردشگری و توریسم

تارتار: ۱۰۰درصد موافق برگزاری ادامه لیگ هستم

مهدی تارتار در گفت‌وگو با ایرنا، درخصوص اینکه زمان شروع تمرینات و ادامه لیگ برتر فوتبال کشورمان اعلام شده است، اظهار داشت: من همیشه گفتم و باز هم می‌گویم که بهترین راهکار برای اجرای عدالت ادامه لیگ برتر است.

وی ادامه داد: تنها مسئله‌ای مورد توجه در حال حاضر، این است که آیا همه باشگاه‌ها امکانات اجرای پروتکل‌های بهداشتی را دارند یا خیر.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه‌ها توانایی فراهم کردن امکانات پروتکل‌های بهداشتی مانند ایزوله کردن ورزشگاه‌ها را دارد یا خیر گفت: من شنیدم که برخی باشگاه‌ها به راحتی می‌توانند امکانات را فراهم کنند اما آیا همه این شرایط را دارند؟ مثلا در باشگاه ما چنین شرایطی وجود دارد؟ واقعاً ایجاد چنین وضعیتی برای ما سخت است.

تارتار خاطرنشان کرد: امیدوارم دولت و دولتمردان به بعضی از باشگاه‌ها مثل ما که توانایی فراهم کردن امکانات را نداریم کمک کنند. باز هم می‌گویم بهترین راهکار ادامه مسابقات است و از این تصمیم حمایت می‌کنم اما برای فراهم کردن امکانات به کمک دولت نیاز داریم.

 وی در پایان گفت: معتقدم اگر لیگ ادامه پیدا کند حق به حق‌دار می رسد و خوشحالم که دولت چنین تصمیمی گرفت اما اگر قرار باشد برای فراهم کردن امکانات به ما کمک نشود آسیب می‌بینیم. من راضی هستم که صددرصد مسابقات ادامه پیدا کند چون همه تیم‌ها زحمت کشیدند اما در سوی دیگر، برای امکانات باید به ما کمک شود.