گردشگری و توریسم

تصادف در جاده سروآباد به سنندج یک کشته بر جا گذاشت

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت ۱۹ امروز در کیلومتر پنج جاده سنندج سروآباد یکدستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با یکدستگاه وانت پژو آریسان در نزدیکی کارخانه آرد بشدت باهم برخورد کردند.

دکتر سینا ماجدی افزود: نیروهای فوریت پزشکی بلافاصله به محل حادثه اعزام و مصدومان را به بیمارستان شهید چمران منتقل کردند ولی یکی از سرنشینان پژو به دلیل شدت جراحات در دم جان باخت.

وی اضافه کرد: یکی از سرنشینان پژو که وضعیت وخیمی داشت هماهنگی با مرکز فوریت های پزشکی برای اعزام بالگرد هوایی جهت انتقال به بیمارستان بعثت سنندج انجام شد اما اعلام کردند که بالگرد هوایی بعد از ساعت ۱۸ پرواز نخواهد داشت لذا تصمیم گرفته شد به نزدیکترین بیمارستان در مریوان انتقال یابد.

ماجدی یادآور شد: باتوجه به اینکه سه مصدوم دیگر نیاز به متخصص و ارتوپد داشتند با هماهنگی های انجام شده تا ساعاتی دیگر به بیمارستان مریوان انتقال داده می‌شوند.

فرمانده پلیس راه مریوان سنندج نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علت تصادف هنوز مشخص نیست و در دست بررسی است و به محض مشخص شدن علت تصادف اطلاع رسانی خواهد شد.

جاده ارتباطی سنندج به سروآباد به طول ۹۰ کیلومتر یکی از مسیرهای پرتردد و حادثه خیز است که تصادفات زیادی در این مسیر اتفاق می‌افتد.