گردشگری و توریسم

مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» در کردستان برگزار می‌شود

کامل گلباغی عصر چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران با اشاره به اینکه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد «فهما» میزبان برگزاری مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» است، اظهار داشت: این مسابقه ویژه اعضای کانون های مساجد است و علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» می‌توانند تا پایان ماه مبارک رمضان به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir/home مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» در قالب طرح ملی «راهکار» و پیوستن اعضای کانون ها به پویش «رزمایش همدلی برای ایران همدل» و در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و پرهیز از هرگونه تجمع حضوری در سطح کانون‌های مساجد کشور برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در خصوص نحوه شرکت در این مسابقه افزود: به همین منظور اعضای کانون‌های مساجد استان باید کتاب «اسرار ماه رمضان» نوشته محمدتقی فیاض بخش را مطالعه کرده و برای شرکت در این مسابقه به پورتال الکترونیک بچه‌های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir/home مراجعه کنند.

گلباغی با بیان اینکه شرکت اعضای کانون و کسب نمره قبولی در این مسابقه در شاخص‌های ارزیابی آن کانون در سال جاری لحاظ می شود، تاکید کرد: در پایان به نفرات برگزیده این مسابقه کتابخوانی نیز جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

وی یادآور شد: طرح ملی «راهکار»، با ارائه راهکارهای مفیدی همچون شناسایی افراد نیازمند و متضرر از کرونا و جلب مشارکت های خیرین، موجی از همدلی و همراهی اعضای کانون های مساجد در یاری رساندن به این قشر ضعیف جامعه را فراهم کرده است.