گردشگری و توریسم

مدارس دورود تا پایان ماه مبارک رمضان تعطیل است

مجتبی بیرانوند عصر سه شنبه در جلسه ستاد شهرستانی پیشگیری و مبارزه با کرونا در سالن فرمانداری دورود اظهار داشت: با توجه به اینکه بعد از تعطیلات نوروز روند آموزش دانش آموزان دورودی در بستر اینترنت و فضای مجازی صورت گرفته و آموزش کلیه دروس به پایان رسیده است تصمیم گرفته شد مدارس تا پایان ماه مبارک رمضان تعطیل باشند.

وی افزود: ضمن عذرخواهی از مردم مومن و متدین دورود به علت وضعیت خاصی که در شهرستان حاکم است برگزاری مراسم شبهای پرفیض قدر ممنوع می باشد

وی با بیان اینکه برگزاری هرگونه مراسم در دورود ممنوع است افزود: شهرداری دورود باید ورودی آرامستان‌ها را مسدود نماید و پلیس راهور نیز از تردد ماشین های بلندگودار ممانعت بعمل آورد.

فرماندار دورود اظهار داشت: شهرداری، دامپزشکی، دهیاران و سازمان‌های مردم نهاد باید مانند گذشته نسبت به گندزدایی و سم پاشی اماکن عمومی و پرتردد شهر اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت:کلیه ادارات شهرستان دورود به استثنای دستگاه های خدمات رسان نیز روز پنج شنبه هفته جاری تعطیل خواهند بود.

بیرانوند افزود: از ورود هرگونه ارباب رجوع به ادارات و همچنین مراکز خرید و اصناف بدون رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله پوشش ماسک و دستکش ممانعت بعمل خواهد آمد.

وی بیان داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد شهرستانی پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس در دورود با هر دستگاهی که از وظایف محوله خود قصور کند برخورد و مدیر مربوطه را به تخلفات اداری معرفی خواهیم کرد.